نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر معرفی بازی روانشناسانه‌ Asemblance: Oversight منتشر شد

‌به‌تازگی استودیو Nilo تریلر معرفی بازی پازل‌محور و روانشناسانه‌ی Asemblance: Oversight را برای هواداران این سری‌ بازی منتشر کرد.

این هفته، Nilo Studios تریلر تازه‌ای از بازی Asemblance: Oversight که آخرین نسخه از مجموعه‌ی Asemblance به‌حساب می‌آید را منتشر کرده است. مجموعه‌ای که در آن الهامات زیادی از آثار روانشناسانه‌ای همچون Black Mirror و The Twilight Zone گرفته شده است. بعد از انتشار اپیزود سال ۲۰۱۶ بسیاری از هواداران مشتاق بودند که بدانند چه زمان این بازی واقعیت افزوده به جمع قسمت‌های سری اضافه خواهد شد.

Asemblance: Oversight یک بازی اول شخص پازل‌ محور است که روایت‌گر جمعی از دانشمندان و مهندسانی‌ است که در صدد استفاده از برخی تکنولوژی‌های طبقه‌بندی‌‌شده برای بازسازی یک شبیه‌ساز بسیار دقیق از ذهن انسان هستند. در این مسیر هر سوال اشتباه و یا هرگونه تلاش برای پی‌بردن به اطلاعات بیشتر با واکنشی سریع و احتمالا نه چندان خوشایند روبرو خواهد شد! در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده از این بازی را مشاهده کنید :

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات

با اینکه هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای Oversight اعلام نشده است اما با اطمینان می‌توان گفت که هواداران می‌توانند این بازی را در بهار سال ۲۰۱۸  تجربه کنند.  Asemblance: Oversight برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده