نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶

رویداد Devil May Cry در بازی Monster Hunter: World شروع شد

کاربران بازی Monster Hunter: World می‌توانند در کنار دریافت یک سری محتوای مختلف، کوئست ویژه‌ی Devil May Cry را که Code Red نام دارد، تجربه کنند.

کمپانی Capcom، سازنده‌ی بازی تحسین‌شده‌ی Monster Hunter: World، اخبار مختلف و خوشحال‌کننده‌ای را برای طرفداران این بازی منتشر کرد.

در اولین خبر از مجموعه اخبار بازی مانستر هانتر که به‌تازگی منتشر شده است، دریافتیم که امروز کاربران با ورود به بازی و وصل شدن به سرورهای Monster Hunter، به مناسبت رویداد Monster Hunter Championship 2018، یک بسته‌ی ویژه و رایگان را که شامل یک سری آیتم می‌شود دریافت خواهند کرد. این پکیجِ ویژه و رایگان، «Full House» نام دارد.

Monster Hunter: World

در این بسته علاوه بر ۱۰ عدد Voucher، پنج عدد Deluxe First Wyverian را نیز خواهید یافت. نسخه‌های طلایی، نقره‌ای و آهنیِ آیتم Wyverian از دیگر محتویات بسته Full House خواهند بود. شما می‌توانید این بسته را در کنار جوایزی که برای ورود به حساب کاربری‌تان در بازی در نظر گرفته شده به دست آورید.

اما مهم‌ترین خبری که امروز پیرامون بازی مانستر هانتر منتشر شد، خبر آغاز کراس‌اور Devil May Cry در این بازی بود. شما از امروز می‌توانید کوئست Red Code را که تا ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت) اعتبار خواهد داشت انجام بدهید. با انجام دادن این کوئست، می‌توانید یک سری پوشش و شمشیر معروف دانته، شخصیت اصلی مجموعه‌ی Devil May Cry را بسازید.

Monster Hunter: World

این محتوای جدید همچنین به شما اجازه‌ می‌دهد مواردی همچون Guild Card Background را شخصی‌سازی کنید.

در آخرین اخبار بازی مانستر هانتر، دریافتیم که سومین بخش از رویداد کراس‌اور بازی Street Fighter V، تا تاریخ ۲۵ مه (۴ خرداد) در دسترس قرار خواهد داشت. کوئست‌های این رویداد ۵ ستاره خواهد بود و شما را به مبارزه با یک Nergigante وا خواهند داشت. در صورت با موفقیت به پایان رساندن این کوئست‌ها، پوشش Ryu، یکی از کاراکترهای محبوب بازی استریت فایتر، به شما اهدا خواهد شد.

قرار است در آینده‌ای نزدیک، DLCهایی همچون محتوای Devil May Cry، یک مجموعه استمپ و همچنین پوشش Chun Li برای کاراکتر Handler عرضه شود.

بازی Monster Hunter: World هم‌اکنون در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قرار دارد.

در گالری زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محتوای جدید و رویداد استریت فایتر را مشاهده کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده