نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس به ۳۴.۲ میلیون نفر رسید

بر اساس جدید‌ترین گزارش مالی سونی، تعداد مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس به ۳۴.۲ میلیون نفر رسیده است. 

سونی دیروز جدید‌ترین گزارش فروش خود را تا پایان مارس ۲۰۱۸ منتشر کرد و در بخشی از این گزارش، اشاره‌ای هم به تعداد مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس داشت. بر این اساس، مشترکین این سرویس به ۳۴.۲ میلیون نفر رسیده‌اند که این رقم در مقایسه با آخرین آماری که تا پایان ماه دسامبر ۲۰۱۷ اعلام شده بود، ۲.۷ میلیون نفر پیشرفت داشته است. 

مشترکین PS Plus علاوه بر اینکه هر ماه به چند بازی رایگان دسترسی دارند، امکان تجربه آنلاین بازی‌ها و همچنین تخفیف بیش‌تر در خرید بازی‌ها را هم به دست می‌آورند. سونی همین چند روز پیش اسامی بازی‌های رایگان ماه می این سرویس را اعلام کرد که شامل آثاری چون Rayman Legends و Beyond: Two Souls می‌شود. سونی همچنین چندی پیش اعلام کرده بود که از ماه مارس ۲۰۱۹، دیگر قصد ارائه بازی‌های رایگان برای مشترکین پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا را ندارد و پس از تاریخ مذکور، تنها کاربران پلی استیشن 4 بازی‌های رایگان ماهیانه را دریافت خواهند کرد. 

سونی در بخش دیگری از گزارش مالی خود، اعلام کرد که میزان عرضه پلی‌استیشن 4 به ۷۹ میلیون دستگاه رسیده است. همچنین جالب است بدانید که طبق اعلام این شرکت، بخش نرم‌افزاری که شامل فروش بازی‌ها می‌شود بیش‌ترین سهم را در درآمد کلی سونی داشته است و پس از آن هم به ترتیب فروش سخت‌افزار‌ها (کنسول‌ها) و درآمد حاصل از سرویس‌ها در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده