نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

میزان عرضه پلی استیشن 4 به ۷۹ میلیون دستگاه رسید

سونی در جدید‌ترین گزارش مالی خود، اعلام کرد که میزان عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 به ۷۹ میلیون دستگاه رسیده است.

کمپانی سونی دیروز جدید‌ترین گزارش مالی خود را تا پایان ماه مارس ۲۰۱۸ اعلام کرد و در بخشی از این گزارش، اشاره‌ای هم به میزان عرضه کنسول پلی استیشن 4 داشت. بر این اساس، میزان عرضه PS4 تا پایان تاریخ مذکور، به ۷۹ میلیون دستگاه در سراسر جهان رسیده است. همچنین در سه ماهه چهارم سال مالی سونی، این شرکت ۲.۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 عرضه کرده است که البته این رقم در مقایسه با بازه مشابه سال مالی قبلی، ۰.۴ میلیون کاهش داشته است. 

سونی همچنین اعلام کرده که قصد دارد در سال مالی بعدی خود که از ۱ آوریل ۲۰۱۸ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۹ خواهد بود، ۱۶ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به صورت جهانی عرضه کند که در صورت تحقق این موضوع، میزان عرضه کلی این کنسول تا پایان سال مالی آینده شرکت به ۹۵ میلیون دستگاه خواهد رسید و با این حساب، رسما از میزان عرضه کنسول پلی‌استیشن 3 که آخرین بار در سال ۲۰۱۳ برابر با ۸۰ میلیون دستگاه اعلام شد، پیشی خواهد گرفت. 

به هر حال سونی هنوز هم بازی‌های انحصاری مورد انتظاری دارد که پیش‌بینی می‌شود انتشار آن‌ها، باعث افزایش تقاضا و در نهایت میزان فروش کنسول پلی‌استیشن 4 شود. نظر شما در این مورد و میزان عرضه این کنسول چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده