نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

بازی Tacoma برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد

استودیو Fullbright اعلام کرد که بازی ماجراجویی Tacoma در ماه جاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

استودیو مستقل فول برایت که بیشتر به خاطر توسعه بازی تحسین‌شده Gone Home شناخته می‌شود، بازی ماجراجویی Tacoma را در تاریخ دهم مردادماه ۱۳۹۶ (۱ آگوست ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی منتشر کرد. حال و در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Fullbright از انتشار بازی Tacoma در تاریخ هجدهم اردیبهشت‌ماه (۸ می) برای پلی استیشن 4 خبر داده است.

نسخه PS4 بازی Tacoma دارای حالت جدیدی با نام Developer Commentary خواهد بود که به بازیکنان امکان می‌دهد تا در طول بازی به بیش از دو ساعت تفسیر طراحان، نویسندگان، هنرپیشه‌ها و برنامه‌نویسان استودیو فول‌برایت درباره توسعه این بازی گوش دهند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Tacoma به کاوش در ایستگاه فضایی پیشرفته‌ای در سال ۲۰۸۸ می‌پردازند. همانطور که بازیکنان به کاوش در ایستگاه فضایی اقدام می‌کنند، اطلاعات ضبط‌شده مختلفی از حوادث گذشته می‌یابند که به آنها در فهمیدن اتفاقاتی که رخ داده است، کمک می‌کند. در حال حاضر می‌توان بازی Tacoma را از طریق فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کرد و کسانی که به پیش‌خرید بازی اقدام کنند، از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

بازی Tacoma در حال حاضر در پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس است. شما می‌توانید دیگر اخبار مرتبط با بازی Tacoma را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده