// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

تاریخ انتشار بازی Wolfenstein II: The New Colossus برای سوییچ اعلام شد

کمپانی Bethesda با انتشار تریلری، تاریخ دقیق عرضه بازی Wolfenstein II: The New Colossus برای نینتندو سوییچ را مشخص کرد.

مدت زمان زیادی است که بازی Wolfenstein II: The New Colossus برای نینتندو سوییچ تایید شده است، اما تا به امروز سازندگان از تاریخ دقیق انتشار آن رونمایی نکرده‌ بودند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی، اعلام کرد که پورت سوییچ بازی Wolfenstein II در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیرماه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به نقل از سازندگان، پورت سوییچ بازی Wolfenstein 2 «کامل‌ترین» نسخه بازی به شمار می‌رود و به تازگی ناشر آن تریلری از این بازی منتشر کرده است که گیم‌پلی آن را روی کنسول نینتندو سوییچ به نمایش قرار می‌دهد.

نسخه سوییچ بازی Wolf 2 در استودیو Panic Button توسعه یافته است؛  استودیویی که پیش‌تر مسئولیت توسعه پورت بازی اول شخص و شوتر Doom را نیز بر عهده داشت. البته گفتنی است که بازدیدکنندگان از نمایشگاه PAX East در جریان این رویداد توانستند بازی را روی کنسول نینتندو سوییچ تجربه و ویدیویی نیز از آن منتشر کنند.

همچنین به تازگی مشخص شده است کاربرانی که نسخه فیزیکی بازی Wolfenstein II: The New Colossus را خریداری می‌کنند برای تجربه بازی باید در مرحله اول آن را آپدیت کنند. البته این اتفاق عجیبی نیست؛ چرا که این موضوع پیش‌تر برای بازی‌های فیزیکی سوییچ نیز پیش آمده است. اما احتمال می‌رود کاربران برای تجربه بازی روی سوییچ به یک حافظه Micro SD نیاز داشته باشند. نسخه فیزیکی بازی روی نینتندو سوییچ در آمریکا ۶۰ دلار قیمت گذاری شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو نسخه سوییچ بازی Wolfenstein II: The New Colossus را دانلود و تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در مهرماه سال گذشته برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد. این بازی در زومجی توانست نمره عالی ۹.۵ را دریافت کند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه نقد و بررسی بازی مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازندگان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده