// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ویدیو گیم پلی Wolfenstein II: The New Colossus روی نینتندو سوییچ

در جریان رویداد PAX East ویدیویی جدید از گیم پلی بازی Wolfenstein II: The New Colossus روی نینتندو سوییچ منتشر شد.

از زمان عرضه شدن کنسول نینتندو سوییچ کمپانی‌های Third Party مختلفی به راه و روش خودشان از نینتندو سوییچ حمایت کرده‌اند. در این میان یکی از کمپانی‌هایی که تا به حال حسابی هوای کنسول هیبریدی نینتندو را داشته، کمپانی بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی Wolfenstein II: The New Colossus، بوده است.

درابتدا شاهد تایید بازی Skyrim برای نینتندو سوییچ بودیم و در ادامه بازی Doom و بازی Wolfenstein II: The New Colossus نیز برای این کنسول تایید شدند که حسابی هواداران را خوشحال کردند. حال دو بازی اول عرضه شده‌اند و تنها Wolfenstein II: The New Colossus باقی‌مانده تا بتسدا حسابی خودی نشان داده باشد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در جریان رویداد PAX East ویدیویی از گیم‌پلی بازی Wolfenstein II: The New Colossus روی نینتندو سوییچ منتشر شده است.

همانند بازی Doom، استودیو Panic Button وظیفه توسعه Wolfenstein II: The New Colossus را برعهده دارد و برای اینکه بتواند این بازی را روی Nintendo Switch پیاده سازی کند، مجبور شده تغییراتی را روی بازی اعمال کند. بازی روی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با رزولوشنی کمتر نسبت به سایر پلتفرم‌ها اجرا خواهد شد و از نظر بافت و جزئیات، در برخی از قسمت‌ها شاهد بافت‌هایی تیره‌تر نسبت به سایر پلتفرم‌های بازی هستیم. البته این نکته را ذکر کنم که وجود این موارد به هیچ‌وجه روی تجربه بازیکنان از Wolfenstein II: The New Colossus تاثیر نخواهد گذاشت.

با این‌حال گرافیک و طراحی‌ها روی نینتندو سوییچ خوب انجام شده‌اند و می‌توان بازی Wolfenstein II: The New Colossus را یکی از پرجزئیات‌ترین بازی‌های ساخته شده روی نینتندو سوییچ دانست. همچنین بازی از سیستم هدف‌گیری از طریق سنسورهای حرکتی هم پشتیبانی می‌کند که از طریق جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ می‌توانید این کار را انجام دهید.

متاسفانه هنوز تاریخ عرضه دقیق بازی Wolfenstein 2: The New Colossus روی نینتندو سوییچ مشخص نشده است و می‌توانید ویدیو چپتر دوم بازی را که روی نینتندو سوییچ اجرا شده است، در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده