// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷

نقشه Miramar بازی PUBG برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت

نقشه Miramar بازی PUBG روی سرورهای آزمایشی بازی در دسترس کاربران ایکس باکس قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز نقشه Miramar بازی PUBG برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت. البته فعلا این نقشه به صورت رسمی عرضه نخواهد شد و از طرق سرورهای آزمایشی در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربران بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت، سرورهای آزمایشی نقشه Miramar را دانلود کنند و به تجربه بازی در این نقشه زیبا بپردازند. البته در این میان یک نکته هم وجود دارد و آن هم این است که به دلیل موارد Matchmaking در سرورهای آمریکای شمالی، کاربران این سرورها تنها می‌توانند از حالت سوم شخص بازی استفاده کنند.

در انتها اعلام شده است که کاربران Xbox One، تنها تا تاریخ ۹ اردیبهشت ماه (۲۹ آوریل) قادر به تجربه نقشه Miramar در سرورهای آزمایشی بازی PUBG هستند و انتظار می‌رود در ماه می شاهد عرضه رسمی این نقشه برای تمامی کابران ایکس‌باکس وان باشیم. همچنین تیم سازنده یک اقدام جالب برای شناسایی باگ‌های نقشه مورد نظر و رفع‌شان انجام داده است. در جریان این اقدام بازیکنان می‌توانند باگ‌های بازی را گزارش دهند و در انتها به ۱۵۰ بازیکن که به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند، آیتم‌های داخل بازی هدیه داده می‌شود. زمان‌بندی فعال شدن سرورهای آزمایشی بازی:

آمریکا

  • تاریخ‌های ۶ اردیبهشت، ۷ اردیبهشت و هشت اردیبهشت از ساعت ۴:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
  • تاریخ‌های ۸ اردیبهشت و ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ شب تا ۱۰:۳۰ صبح روز بعد


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده