نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

کاراکتر جدید بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Dragon Ball FighterZ یک کاراکتر دیگر به این بازی اضافه خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Bandai Namco، ناشر بازی Dragon Ball FighterZ، بسته‌ی الحاقی بعدی را که قرار است برای این بازی منتشر شود معرفی کرده است. کاراکتر Fused Zamasu از محتویات این بسته خواهد بود و به لیست کاراکترهای بازی اضافه خواهد شد؛ این محتوای قابل دانلود به‌زودی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

Fused Zamasu یکی از آنتاگونیست‌های بزرگ مجموعه‌ی Dragon Ball Super است و همانطور که از اسمش پیدا است، از ترکیب زاماسو و همتایش یعنی گوکو بلک، به‌وجود آمده است. خبر افزوده شدن زاماسو به بازی ابتدا توسط مجله‌ی V-Jump منتشر شد (و وب‌سایت گماتسو این خبر را در فضای مجازی منتشر کرد). در قسمتی از مطلب معرفی‌کننده زاماسو در مجله‌ی V-Jump، به این موضوع پرداخته شده بود که بعضی از حمله‌های مخصوص او باعث می‌شوند که بتواند آزادانه در هوا به پرواز درآید.

Dragon Ball FighterZ

معرفی کاراکتر زاماسو در مجله‌ی V-Jump

Fused Zamasu هم یکی دیگر از محتویاتِ سیزن پسِ ۳۵ دلاری این بازی است و باندای نامکو هنوز مشخص نکرده که برای خرید جداگانه‌ی این کاراکتر چه مبلغی را باید پرداخت کرد. دو کاراکتری که پیش‌تر برای بازی منتشر شدند یعنی Broly و Bardock، هر دو با قیمت ۵ دلار قابل خرید بودند و همراه با یک آواتار لابی و یک Z Stamp جدید، در قالب DLC منتشر شدند.

بعد از برولی و بارداک، زاماسو سومین کاراکتری است که در قالب یک محتوای دانلودی برای Dragon Ball FighterZ منتشر می‌شود. این دو کاراکتر در ماهِ مارس (فروردین) به بازی اضافه شدند و سبک‌هایی متفاوت از مبارزات را با خود به بازی آوردند. برولی کند و قوی است؛ در حالی که بارداک در حملات سریع و مبارزه‌ی نزدیک مهارت دارد.

حداقل پنج کاراکتر دیگر قرار است در قالب DLCهای مختلف به بازی اضافه شوند و کمپانی باندای نامکو هنوز تاریخ انتشار این محتویات قابل دانلود را اعلام نکرده است.

در این گالری، تصاویر منتشر شده از کاراکتر Fused Zamasu را می‌بینیم:


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده