نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

حق تبلیغات بازی Borderlands 3 در اختیار مایکروسافت نیست

رندی پیچفورد، مدیر استودیو گیرباکس در صفحه‌ی توییترش شایعات مبنی بر دستیابی مایکروسافت به حق تبلیغات بازی Borderlands 3 را رد کرد.

چندی پیش، شایعاتی منتشر شد که به دستیابی مایکروسافت به حق تبلیغات بازی Borderlands 3 و چند اثر دیگر اشاره داشت. در این شایعه آمده بود که مایکروسافت حق تبلیغات بازی Borderlands 3 را که اثر بعدی استودیو Gearbox خواهد بود در اختیار دارد. علاوه بر این بازی، نام‌هایی چون Cyberpunk 2077 ،Splinter Cell ،Anthem، قسمت جدید بازی Battlefield و حتی Elder Scrolls VI به چشم می‌خورد. این شایعه در چند سایت دیگر نیز منتشر شد و هواداران بسیاری پیدا کرد چرا که چنین اخباری مورد پسند عموم گیمرها واقع می‌شوند. 

حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که رندی پیچفورد، مدیرعامل کمپانی Gearbox Software، در صفحه‌ی توییترش این شایعه را تکذیب کرده است؛ با توجه به اینکه نام بازی خودش یعنی Borderland 3 نیز در این لیست دیده می‌شود، چنین واکنشی از سویش انتظار می‌رفت. او در صفحه‌ی توییترش نوشت:

این اخبار را از کجا می‌آورید؟ کمپانی گیرباکس چنین قراردادی را با مایکروسافت امضا نکرده است. چطور می‌توان چنین موضوعاتی را واقعی پنداشت وقتی که احتمال حقیقت داشتن‌شان صفر درصد است.

پیچفورد در ادامه‌ی اظهاراتش در توییتر، به تندی با رسانه‌هایی که این شایعه را منتشر کردند برخورد کرد:

کاملا واضح است که این خبر توسط هیچ منبع معتبری گزارش نشده. به نظر من کسی که یک خبر را منتشر می‌کند، باید منبع آن را بررسی کند و از صحت محتوای آن خبر مطمئن شود. انتشار اخبار از دیگران بدون بررسی منبع، یکی از ایرادات «روزنامه‌نگاری» دیجیتال است.

با توجه به اینکه کمپانی Take-Two به مخاطبان وعده رونمایی قسمتی جدید از یکی از مجموعه بازی‌های بزرگ کمپانی 2K را داده بود، می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا در آینده‌ای نزدیک از بازی Borderlands 3 خبرهایی جدید منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده