نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

گسترش دهنده جدید بازی Cities: Skylines روی ساخت پارک های موضوعی متمرکز است

آپدیت جدید Cities: Skylines، به شما اجازه‌ی اضافه کردن پارک‌های موضوعی به شهرتان را خواهد داد.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت Paradox Interactive، سازنده‌ی بازی Cities: Skylines اعلام کرد که جدیدترین بسته گسترش‌دهنده‌ی این بازی را در ماه مه (اردیبهشت-خرداد) منتشر خواهد کرد؛ به واسطه‌ی این گسترش‌دهنده، می‌توانید به شهرتان جاذبه‌های توریستی همچون پارک‌های موضوعی (Theme Park) اضافه کنید.

گسترش‌دهنده‌ی Parklife، به شما اجازه می‌دهد یک نقطه از شهر را انتخاب کرده و آن را با ساختن ساختمان‌های جدید و غرفه‌های مختلف پر کنید و در میان این ساختمان‌ها، شهربازی، پارک‌ِ ملی و باغ‌وحش‌های گوناگون بسازید. رابط کاربری بازی ابزارهایی را در اختیارتان قرار خواهد داد که کار کردن با آن‌ها بسیار ساده خواهد بود. به کمک این ابزارها، می‌توانید پیاده‌رو بسازید، قیمت بلیط‌ها را تعیین کنید و برای گشت و گذار در پارک اتوبوس تعیین کنید؛ این ابزارها همچنین به شما اجازه می‌دهند به واسطه‌ی خدمات تعمیراتی پارک‌تان، بتوانید اشتغال‌زایی کنید و شغل‌هایی مختلف به وجود بیاورید. گسترش‌دهنده‌ی Parklife به شما سه و هشت سیاستِ جدید به ترتیب در اداره‌ی شهر و پارک‌ها ارائه می‌کند که تمامی این سیاست‌ها، در راستای ارائه‌ی خدمات توریستی و جذب گردشگر به شهرتان است. این گسترش‌دهنده پنج نقشه‌ی جدید به بازی اضافه خواهد کرد.

بسته‌ی Parklife با قیمت ۱۵ دلار منتشر خواهد شد و اگر آن را پیش‌خرید کنید، در استیم ده درصد تخفیف خواهید گرفت. شرکت Paradox Interactive در کنار انتشار این بسته، یک بروزرسانی رایگان برای Cities: Skylines منتشر خواهد کرد؛ این بروزرسانی ویژگی‌هایی جدید همچون یک توریسم‌پنل و دسترسی‌هایی تازه در امر مادسازی به بازی اضافه خواهد کرد.

آپدیت مذکور فعلا برای نسخه‌ی کامپیوتر تایید شده است. نسخه‌ی ایکس‌ باکس وان این بازی برای مشترکان Xbox Game Pass، همراه با بسته‌ی After Dark، این ماه در دسترس کاربران قرار گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده