// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

نقشه Savage بازی PUBG غارهای زیرزمینی خواهد داشت

استودیوی PUBG Corp، توسعه‌دهنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، از اضافه شدن غارهای زیرزمینی به نقشه Savage خبر می‌دهد.

پس از موفقیت‌های متعدد بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، انتظار بازیکنان این بازی بیش‌تر شده است؛ چرا که بازی در زمان شروع به کار خود تنها یک نقشه داشت و پس از مدتی نسبتا طولانی، نقشه‌ی دوم این بازی با نام Miramar عرضه شد. اما مدتی می‌شود که استودیوی PUBG Corp روی نقشه‌ی سوم بازی با نام رمز Savage کار می‌کند و حالا اضافه شدن غارهای زیرزمینی به بازی اتفاق جدیدی به شمار می‌آید. یکی از این غارها از یک غار واقعی که در کشور تایلند و در نزدیکی بانکوک قرار دارد الهام گرفته شده است. نام اصلی این غار Phraya Nakhon است.

PUBG Cave savage map

PUBG Cave savage map

PUBG Cave savage map

شما می‌توانید در ابتدای بازی با چتر نجات خود مستقیما وارد غار شوید. چندین راه برای خروج از این غار هم ساخته شده است. PUBG Corp اعلام کرده که برای ساخت غارها باید بیش‌تر کار شود و این مدتی زمان می‌برد که بعد از آماده شدن، می‌توانید آن را در سرورهای تست نقشه‌ی Savage تجربه کنید. PUBG Corp اعلام کرده است که ماشین و سلاح‌های جدید هم به بازی اضافه خواهد کرد. گرچه در این زمینه اطلاعات بیش‌تری داده نشده است، اما نام یکی از این ماشین‌ها Tuk Tuk است که در واقع یک کالسکه‌ی موتوردار است.

PUBG Cave savage map

هدف سازندگان بازی از این کار، ایجاد تنوع و تازه کردن روند بازی است؛ چرا که نقشه‌ی Savage از دو نقشه‌ی دیگر کوچک‌تر است و این یعنی شما سریع‌تر با دیگر بازیکنان درگیر خواهید شد و باید نهایت دقت خود را به کار ببرید تا شکست نخورید. اندازه‌ی این نقشه معادل چهار کیلومتر در چهار کیلومتر است. این اندازه‌ی کوچک باعث می‌شود که کمی وقت شما برای پیدا کردن رقبای خود کم‌تر تلف شود و کم‌تر خسته شوید. البته این کار باعث شده تا بازی به رقیب اصلی خود، یعنی Fortnite، شبیه شود.

اگر کنسول ایکس باکس وان دارید، می‌توانید بازی پابجی را به مدت چهار روز از تاریخ ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل) تا ۲ اردیبهشت (۲۲ آوریل)، به صورت کاملا رایگان تجربه کنید؛ البته تنها کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد قادر به این کار هستند. همچنین به زودی بسته‌ی الحاقی لباس‌های جدید و نقشه‌ی دوم بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. برای دارندگان نسخه‌ی کامپیوتر هم، آپدیت 10 بازی منتشر شده که تغییراتی در نقشه‌ی Miramar و منطقه‌ی آبی ایجاد می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده