// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی PUBG را به مدت چهار روز روی ایکس باکس وان رایگان تجربه کنید

کاربران ایکس باکس لایو گلد ایکس باکس وان می‌توانند بازی PUBG را به مدت چهار روز رایگان تجربه کنند.

اگر عضو طلایی ایکس باکس وان هستید و هنوز بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را تجربه نکرده‌اید، هیچ نگران نباشید زیرا طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران ایکس باکس لایو گلد Xbox One می‌توانند از تاریخ ۳۰ فروردین ماه (۱۹ آوریل) تا دو اردیبهشت ماه (۲۲ آوریل) بازی PUBG را رایگان تجربه کنند.

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده که نسخه پیش نمایش بازی (نسخه فعلی که روی ایکس باکس وان قرار گرفته است) در دسترس قرار خواهد گرفت که در جریان آن بازیکنان می‌توانند تمامی حالت‌های بازی را تجربه کنند و در انتها اگر علاقه‌مند بودند، بازی را خریداری کنند. همچنین با خرید نسخه اصلی پیشرفت‌های شما نیز به بازی منتقل می‌شود.

اگر علاقه‌مند به دانستن تاریخ دقیق آغاز این رویداد هستید، باید بگویم که کاربران اشتراک طلایی ایکس‌باکس وان می‌توانند از ساعت ۱۱:۳۱ قبل از ظهر (به وقت ایران) ۳۰ فروردین ماه مشغول تجربه بازی شوند و رویداد ذکر شده در ساعت ۱۱:۳۰ صبح (به وقت ایران) سه اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید. برای دانلود بازی نیز تنها کافی است وارد بخش بازی‌های مخصوص ایکس باکس لایو گلد شوید و بازی PUBG را دانلود کنید.

همچنین مایکروسافت DLC جدید بازی PUBG را در قالب یک پک به نام PUBG5 معرفی کرد که هفت دلار قیمت دارد و شامل کلاه، تی‌شرت، شلوار جین بافته شده و یک بوت می‌شود. ایتم‌های ذکر شده، آیتم‌های تزئینی بازی هستند و به هیچ‌وجه روی پیشرفت بازیکنان تاثیر گذار نخواهد بود و اگر در طول رویداد آخر هفته رایگان PUBG این بسته الحاقی را تهیه کنید، روی اکانت شما باقی خواهد ماند و پس از خرید بازی اصلی، می‌توانید آن را روی شخصیت خود اعمال کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده