نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر جدید بازی God of War به نمایش Revenant می‌پردازد

کمپانی سونی تریلر پشت صحنه جدیدی از بازی God of War منتشر کرد که یکی از دشمنان مرگبار بازی را به نمایش در می‌آورد.

زمان زیادی به انتشار بازی به شدت مورد انتظار God of War باقی نمانده است و بر این اساس بازیکنان می‌توانند با یکی دیگر از دشمنان مرگبار که در بازی انتظارشان را می‌کشد، آشنا شوند. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سونی ویدیو پشت صحنه دیگری از بازی God of War به اشتراک گذاشته است که یکی از موجودات وحشتناک بازی با نام Revenant را به تصویر می‌کشد.

به طور خاص، این ویدیو با جزئیات فراوان به Revenant می‌پردازد که گونه‌ای جادویی از دشمنان است و توانایی ظاهرشدن و ناپدیدشدن در میدان نبرد را دارد و بازیکنان برای نابود کردن آن باید برخی از تاکتیک‌های منحصربه‌فرد و البته کمک آترئوس را به کار گیرند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

مقاله‌ مرتبط:

بازی God of War در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در میان سایر مطالب مرتبط با بازی God of War باخبر شدیم که این بازی با کنار زدن سایر رقبا رتبه اول انحصاری‌های کنسول PS4 را از آن خود کرده است و از سوی دیگر فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس به تمجید از استودیو سانتا مونیکا پرداخته است. همچنین کوری بارلوگ، کارگردان بازی در تازه‌ترین مصاحبه‌های خود درباره اهمیت حضور آترئوس در بازی و تلاش‌هایش برای حفظ کریتوس در این مجموعه سخن گفته است. در کنار تمام این موارد، اخیرا تریلرهایی نیز از بازی منتشر شد که «پشت صحنه و ماجراجویی تازه کریتوس»، «دنیای اساطیری نورس»، «طراحی و پیشرفت شخصیت اصلی» و «ترول‌های پرقدرت بازی» به نمایش در آورد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده