// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

ویدیو جدید بازی God of War با محوریت دنیای اساطیری نورس

به‌تازگی ویدیوی جدیدی از بازی God of War منتشر شده که در جریان آن کوری بارلوگ در مورد دنیای اساطیری بازی توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

تنها پنج روز دیگر به عرضه بازی God of War زمان باقی‌ مانده است و با توجه به نمرات و نظرات منتقدان در مورد این بازی، گشت و گذار و کشف دنیای اساطیری نورس موردی است که تمامی مخاطبان قصد انجام هر چه زودتر آن را دارند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و در راستای نزدیک شدن به عرضه بازی، کمپانی سونی، ناشر بازی God of War، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است.

در جریان ویدیو منتشر شده که روی پلی استیشن 4 پرو ضبط شده است، شاهد ترکیبی از صحنه‌های مربوط به گیم‌پلی و میان‌پرده‌های بازی هستیم که کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، همانند یک راوی در مورد اهداف‌شان از انتخاب دنیای اساطیری نورس سخن می‌گوید. همچنین در انتهای ویدیو یک غول عظیم الجثه به‌نمایش در می‌آید که آترئوس از پدر خود می‌پرسد که آیا توانایی کشتن این غول بزرگ را دارد یا نه که در انتها، شاهد کریتوس هستیم که به نبرد با این غول عظیم الجثه می‌پردازد.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوطه را در زومجی مشاهده کنید. بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین ماه (۲۰ آوریل) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

به مناسبت نزدیک شدن به عرضه بازی God of War بد نیست نگاهی به تغییرات این نسخه نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشیم و با خواندن پیش نمایش زومجی از بازی God of War نیز می‌توانید بیش از پیش دنیای اساطیری نورس را بشناسید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده