نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر جدید God of War ترول‌های پر قدرت بازی را به نمایش در می‌آورد

تریلر جدیدی از بازی God of War منتشر شده است که یکی از جنبه‌های سرگرم‌کننده و جذاب بازی را به نمایش در می‌آورد.

یکی از جالب‌ترین المان‌های بازی God of War موجودات غول‌پیکری با نام ترول‌ها هستند که بازیکنان می‌توانند در نقاط مختلفی از بازی با آنها مبارزه کنند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی از بازی God of War منتشر کرده که به نمایش ترول‌ها می‌پردازد.

این تریلر برخی از نبردهای تماشایی بازی را که روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو ضبط شده است، به تصویر می‌کشد و کوری بارلوگ، کارگردان بازی به همراه رافائل گرازتی، سرپرست طراحان کاراکتر‌های بازی و جیسون مک‌دونالد، طراح ارشد بخش گیم‌پلی توضیحاتی را درباره اینکه ترول‌ها چه موجوداتی هستند و چگونه به مبارزه می‌پردازند، ارائه می‌کنند. نکته جالب درباره ترول‌ها این است که آنها شبیه به هم نیستند، بلکه هر یک موجودات منحصربه‌فردی هستند که نام و سبک مبارزات مختص به خود را دارند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

نویسنده این خبر در وب‌سایت دوآل‌شاکرز می‌گوید که سخنان جیسون مک‌دونالد کاملا درست است و زمانی که برای اولین بار با یک ترول مبارزه کردم، به شدت از حملات همه‌جانبه ترول که هر زاویه‌ای را پوشش می‌داد، به وحشت افتادم و تصمیم گرفتم کار زیادی انجام ندهم و تنها تبر را به سوی ترول پرتاب کنم. او در ادامه گفته است که عادت کردن به حرکات و سبک مبارزاتی کریتوس به کمی زمان نیاز دارد و این واقعا سرگرم‌کننده است.

بازی God of War در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد. به‌تازگی تریلر‌های جدیدی از بازی منتشر شد که «پشت صحنه و ماجراجویی تازه کریتوس»، «دنیای اساطیری نورس» و «طراحی و پیشرفت شخصیت اصلی بازی» را به نمایش درآورد. همچنین تاریخ پری‌لود بازی و جزئیات بیشتری از چهار درجه سختی و تغییرات گسترده بازی به اشتراک گذاشته شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مطالبی نظیر «پیش نمایش بازی God of War» و «بزرگترین تغییرات بازی God of War در مقایسه با نسخه‌های قبلی» را مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده