// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه نینتندو سوییچ ریمستر بازی Dark Souls تاخیر خورد

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، انتشار ریمستر Dark Souls نسخه نینتندو سوییچ تاخیر خورد و به تابستان امسال موکول شده است.

به تازگی کمپانی Bandai Namco اعلام کرد که انتشار ریمستر بازی Dark Souls برای کنسول نینتندو سوییچ تاخیر خورده است. قبلا این کمپانی اعلام کرده بود که ریمستر این بازی قرار است به صورت همزمان برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس‌ وان و پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) منتشر شود اما ظاهرا انتشار این بازی برای سوییچ تا تابستان ۲۰۱۸ به تعویق افتاده است. همچنین انتشار آمیبو کاراکتر Solaire of Astora هم برای این کنسول دستی به همان تاریخ موکول شد. البته هنوز در مورد نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 این بازی خبری منتشر نشده و در همان تاریخ قبل می‌توان انتظار عرضه آن‌ها را داشت.

بازی Dark Souls: Remastered طی یک رویداد در ژانویه گذشته به صورت رسمی معرفی شده بود. در آن رویداد نشان داده شد که این نسخه‌ از بازی با وضوح تصویر 1080p و با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه در حالت TV Mode اجرا خواهد شد. کمپانی نینتندو همچنین اعلام کرد که بازی Dark Souls: Remastered علاوه بر دریافت بهبود‌هایی برای افزایش نرخ فریم و وضوح تصویر نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی، به صورت پیش‌فرض بسته الحاقی the Artorias of the Abyss را هم در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

طبق اخباری که به صورت رسمی از خبرگزاری‌ها منتشر شده، نسخه‌ی ریمستر این بازی روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی با وضوح تصویر 4K به همراه نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. بازی Dark Souls Remastered همچنین توانایی پشتیبانی تا ۶ بازیکن را برای حالت چند نفره‌ی آنلاین خواهد داشت که یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این نسخه نسبت به نسخه‌ی اولیه آن به شمار می‌آید.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده