نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

رییس سابق کریستال داینامیکس به بخش بازی مایکروسافت پیوست

دریل گلگر، رییس سابق استودیو کریستال داینامیکس، اخیرا به بخش ایکس‌باکس مایکروسافت پیوسته است. 

دریل گلگر یکی از چهره‌های شناخته‌شده در حوزه بازی‌های ویدیویی است که سابقه فعالیت طولانی مدتی در این صنعت دارد. وی کارش را با پیوستن به شرکت سونی در سال ۱۹۹۷ آغاز کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۴، به عنوان یک طراح ارشد به راک‌استار گیمز اضافه شد. گلگر در ادامه فعالیتی هم در کمپانی THQ به عنوان طراح هنری داشت و در نهایت، در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک طراح به کریستال داینامیکس پیوست. 

گلگر بخش زیادی از دوران فعالیت خود را در Crsytal Dynamics سپری کرد و در سال ۲۰۰۹ هم به عنوان رییس این استودیو منصوب شد. وی پس از آن در سال ۲۰۱۳ به سمت مسئول بخش توسعه و استودیو‌های اسکوئر انیکس ارتقا شغلی داشت و سه سال هم در این مقام مشغول به فعالیت بود تا اینکه در سال ۲۰۱۶، به عنوان مسئول بخش تولید به اکتیویژن پیوست. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده است که دریل گلگر، قرار است از این پس در بخش ایکس‌باکس این شرکت فعالیت داشته باشد. 

این خبر را مت بوتی، مسئول استودیو‌های مایکروسافت اعلام کرد و گفت که دریل گلگر قرار است به عنوان یکی از اعضای تیم مدیران اجرایی این شرکت فعالیت داشته باشد. خود گلگر هم با انتشار توییتی از اینکه به مایکروسافت پیوسته است، ابراز خوشحالی کرد و در نهایت، فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت هم توییتی منتشر و اعلام کرد که اضافه شدن گلگر به این شرکت اتفاق هیجان‌انگیزی است. 

همچنین مت بوتی در توییت خود، اعلام کرد که خبر‌های هیجان‌انگیزی را در E3 2018 با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت. از مدت‌ها پیش شایعه‌های زیادی پیرامون کنفرانس مایکروسافت در این رویداد وجود دارند که از جمله آن‌ها، می‌توان به معرفی احتمالی بازی Halo 6 اشاره کرد. چندی پیش هم که خبری با محوریت معرفی رسمی بازی Forza Horizon 4 در این رویداد منتشر شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده