نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲

بازی Forza Horizon 4 احتمالا در E3 امسال معرفی می‌شود

با توجه به اطلاعات موجود، احتمالا قسمت بعدی بازی Forza Horizon در E3 امسال معرفی خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

این موضوع هنوز کاملا آشکار نشده است، اما به نظر می‌رسد، شرکت مایکروسافت برنامه دارد تا بازی Forza را به طور سالیانه منتشر کند. دلیل اینکه هنوز این موضوع کاملا مشخص نیست این است که کمپانی آمریکایی، یک بار Forza Horizon و در دفعه بعد Forza Motorsport را منتشر می‌کند؛ دو بازی با سبک و سیاق متفاوت که با نام Forza منتشر می‌شوند.

پس اگر در E3 امسال خبر معرفی بازی Forza Horizon 4 را بشنوید نباید زیاد غافلگیر شوید. فرناندو دلگادو، رئیس شعبه‌‌های پرتقال و اسپانیای ایکس‌باکس، در مصاحبه با وب‌سایت GameReactor، در جواب به سوالی که از او درباره قسمت بعدی این بازی که هنوز معرفی نشده است پرسیده شد، گفت:

گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره‌ی قسمت بعدی بازی فورزا وجود دارد که به آن‌ها بعدا در E3 پاسخ خواهیم داد.

البته بعد از آن، شرکت ایکس‌باکس درستی صحبت‌های دلگادو را رد کرد؛ البته بیشتر باید بگویم «گمانه‌زنی‌های» دلگادو را.

اگر این صحبت‌ها صرفا گمانه‌زنی باشند (که احتمالا نیستند!)، بسیار هوشمندانه انجام شده‌اند. طی این چند سال، ایکس‌باکس نسخه‌های مختلفی از فورزا را منتشر کرده است و به نظر نمی‌رسد که بخواهد در روند انتشار این بازی وقفه ایجاد بکند. اخیرا شایعه‌ای پیرامون شرکت Playground Games، سازنده‌ی بازی Forza Horizon، مبنی بر ساخته شدن قسمتی جدید از بازی Fable توسط آن‌ها، به‌وجود آمده است؛ با توجه به اینکه کمپانی پلی گراند گیمز به تازگی یک استودیو جدید تاسیس کرده است، به نظر می‌رسد که آن‌ها نیروی انسانی کافی برای کار کردن روی این دو بازی، یعنی Fable و Horizon، را دارند. اگر اینطور باشد، Forza Horizon 4 یکی از بهترین و شوکه‌کننده‌ترین رونمایی‌های E3 2018 خواهد بود.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده