نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

بیلی میشل به اتهام تقلب در ثبت رکورد Donkey Kong واکنش نشان داد

در پی حذف شدن نام بیلی میشل، رکورددار شناخته‌شده‌ی بازی Donkey Kong از کتاب رکوردهای گینس، او طی ویدیویی به اتهامات وارده علیه خود واکنش نشان داد.

همانگونه که دیروز در خبر مربوط به پاک شدن نام رکورددار بازی Donkey Kong از کتاب رکوردهای گینس نیز خواندید، در پی ادعاهایی مبنی‌ بر غیرقانونی بودن امتیازات به‌دست آمده توسط بیلی میشل (Billy Mitchel) در این بازی، نام این بازیکن معروف از لیست رکوردداران این بازی حذف شده است. حال در واکنش به همین اخبار، امروز بیلی میشل ویدیویی از خود منتشر کرده و به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده است.

در این ویدیوی یک دقیقه‌ای که در محل کنفرانس سالانه‌ی Midwest Gaming Classic و با همکاری مجله‌ی Old School Gamer تهیه شده است میشل موضع خود در مقابل اتهامات وارده را اعلام کرده و ادعا می‌کند که تمامی امتیازهای به‌دست آمده توسط او در بازی Donkey Kong از طریق قانونی حاصل و ثبت شده‌اند. او همچنین در ادامه از اقدامات خود برای شفاف‌سازی پرونده در راستای بازگرداندن این امتیازات خبر می‌دهد.

مبنای استدلال‌های مطرح‌شده توسط بیلی میشل این است که روش استفاده‌‌شده توسط او در حدود ۳۵ سال پیش کاملا در آن زمان قانونی بوده و هیچ ایرادی را نمی‌توان بر آن وارد کرد. او در ادامه‌ی ویدیو تاکید می‌کند که جمع‌آوری شواهد و مدارکی که صحت این موضوع را تایید کند مقداری زمان‌بر خواهد بود و او با رفتاری حرفه‌ای این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

با این حال، بسیار بعید به نظر می‌رسد که کمپانی Twin Galaxies تصمیم خود مبنی بر حذف امتیازات میشل را تغییر دهد. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده توسط بیلی میشل را مشاهده کنید:

دانلود از سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده