نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸

تاریخ انتشار بازی ترسناک Dead Secret برای پلی‌استیشن 4 اعلام شد

دو استودیو فریمر اینتراکتیو و ربات اینویدِر تاریخ انتشار بازی ترسناک روان‌شناختی Dead Secret را برای پلی‌استیشن 4 اعلام کردند.

اوایل این هفته استودیو Framer Interactive (فریمر اینتراکتیو) و استودیو Robot Invader (ربات اینویدِر) از انتشار بازی Dead Secret برای پلی‌استیشن 4 در ماه جاری میلادی خبر دادند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی رازآلود و ترسناک در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه (۲۴ آوریل) به کنسول PS4 راه می‌یابد و این نسخه از هدست پلی‌استیشن VR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Dead Secret یک اثر مستقل روانشناختی ترسناک است که توسط استودیو Robot Invader توسعه یافته است. بازیکنان در این بازی کنترل خبرنگاری را در دست می‌گیرند که در دهه ۶۰ میلادی زندگی می‌کند و به دنبال هدف بزرگ بعدی خود است. بازیکنان با پیش‌روی در این بازی سرنخ‌هایی را از چندین مظنون کشف می‌کنند که به آنها در روشن شدن راز قتل محقق اسطوره ژاپنی یعنی هریس بولارد کمک می‌کند.

بازی Dead Secret اولین بار در آبان‌ماه ۱۳۹۴ منتشر شد و پس از آن در سال ۱۳۹۵ از طریق کامپیوتر در دسترس کاربران هدست‌های HTC Vive و آکیولس ریفت قرار گرفت. این بازی علاوه بر پلتفرم‌های یادشده برای پلی‌استیشن 3، مک و Samsung Gear VR نیز منتشر شده است.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده