نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ستایش سونی و God of War توسط رییس ایکس باکس

فیل اسپنسر، رییس ایکس باکس بار دیگر به تمجید از سونی و محصولاتش پرداخت.

در حال نزدیک شدن به زمان عرضه جدیدترین نسخه از سری محبوب God of War هستیم و چند روز قبل از انتشار بازی، نقدهای آن منتشر شدند. نقدهایی که با تعریف و تمجیدهای فراوان همراه بوده و میانگین امتیاز بالایی را رقم زدند.

در این میان علاوه بر منتقدین، یک نفر دیگر هم بود که به ستایش بازی پرداخت. فیل اسپنسر رییس ایکس باکس و رقیب پلی استیشن. اسپنسر از طریق اکانت خود در توئیتر آخرین ساخته استودیو سانتا مونیکا و همچنین شوهی یوشیدا (رییس استودیوهای جهانی سونی) را تحسین کرده و نوشته است:

تبریک به سونی سانتا مونیکا و یوشیدا بابت God of War و نقدها و امتیازهایی که دریافت کرده. کار بزرگی انجام دادید و به نظر می‌رسد با اتفاق ویژه‌ای برای این سری طرف هستیم.

توئیتی که مدتی بعد با تشکر یوشیدا پاسخ داده شد. البته این اولین بار نیست که رییس ایکس باکس بازی‌های پلی استیشن را تحسین می‌کند و برای مثال در زمان انتشار Horizon: Zero Dawn هم شاهد چنین صحبت‌هایی از طرف اسپنسر بودیم. صحبت‌هایی صادقانه که در نوع خود از طرف مقام بالایی در شرکت رقیب جالب است.

اسپنسر پیش از این در مورد جنگ و دعواهای کنسولی هم حرف‌هایی زده و این مسائل را بی‌حاصل دانسته بود. شاید سونی و مایکروسافت با یکدیگر در رقابت باشند، ولی کارکنان آن‌ها هم انسان‌هایی شیفته بازی هستند که مثل من و شما از بازی‌های کامپیوتری لذت می‌برند. 

برای خواندن خلاصه‌ای از نقدهای بازی از رسانه‌های معتبر به اینجا سر بزنید. از جمله نقد گیم‌اسپات که به گاد آف وار امتیاز 9 داده و در بخشی از آن می‌خوانیم:

گاد آف وار دیگر یک اکشن سنتی به سبک و سیاق قدیم نیست. با ریبوتی که صورت گرفته، بازی با اطمینان وارد مسیر جدیدی شده و این امید را می‌دهد که بتوانیم منتظر ماجراهای هیجان‌انگیز بیشتری در آینده باشیم.

زمان زیادی تا انتشار گاد آف وار برای پلی استیشن 4 باقی نمانده و می‌توانید قبل از تهیه آن، پیش‌نمایش بازی را در زومجی مطالعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده