نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

نسخه غربی بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi معرفی شد

شرکت Koei Tecmo، سازنده بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi، نسخه‌ی غربی این بازی را همراه با تاریخ انتشارش معرفی کرد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که، امروز شعبه اروپا و آمریکای کمپانی Koei Tecmo نسخه‌ی غربی بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi، آخرین قسمت از مجموعه Nobunaga’s Ambition را معرفی کرده‌اند.

این بازی در تاریخ ۵ و ۸ جوئن(۱۵ و ۱۸ خرداد)‌، به ترتیب در آمریکای شمالی و اروپا، برای پلی‌ استیشن 4 و پی‌سی (از طریق استیم)، منتشر خواهد شد. اگر با سری بازی‌ Nobunaga’s Ambition آشنا نیستید، خواندن این متن خالی از لطف نخواهد بود:

انتشار بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi، قدمت سی و پنج ساله‌ی این بازی را یادآور می‌شود. اثری که در این قسمت جدید هم به اصولش پایبند است و یک شبیه‌ساز تمام‌عیار جنگ‌های تاریخی را به مخاطبان ارائه خواهد کرد. کاربران در این بازی رویدادها و نبردهای حماسی دوره سِنگاکو در ژاپن را تجربه خواهند کرد؛ عصر سِنگاکو، یک دوره در ژاپن است که در آن حاکمان مناطق مختلف برای برتری یافتن و گسترش سرزمین‌های‌شان با یکدیگر می‌جنگیدند. بازیکنان باید از طیف گسترده‌ای از گزینه‌های تاکتیکی استفاده کنند تا استراتژی های جدیدی بسازند و نسبت به حریف‌های‌شان برتری پیدا کنند. این استراتژی‌ها صرفا به میدان جنگ محدود نمی‌شوند بلکه مدیریت کردن گذرگاه‌های تجاری و منابع هم، از استراتژی‌هایی مهم هستند که برای پیروز شدن در برابر رقیبان باید لحاظ شوند تا به گسترش مناطق تحت سلطه‌تان و درنتیجه قوی‌تر شدن ارتش‌تان، منتهی شود.

این عناصر با ورود سیستم Resolve  به بازی، عمیق‌تر خواهند شد. این سیستم گیم‌پلی بازی را پیچیده‎‌تر و باور‎پذیرتر خواهد کرد؛ به‌طوری که تک تک افراد شما خلقیات و خواسته‌های مختلفی در زندگی‌شان دارند و تصمیماتی که در حکومت‌تان گرفته می‌شود روی محبوبیت‌تان میان مردم و سربازان‌تان تاثیر خواهد داشت. درنتیجه در موقعیت‌های مختلف، واکنش‌هایی جالب از این افراد خواهید دید. پس به تاکتیک‌هایی جدید برای همراه کردن قشرهای موافق و مخالف با خودتان، نیاز خواهید داشت. با وجود سیستم Resolve، سربازان‌تان در لحظات مختلف تصمیماتی شخصی و انسانی‌تر خواهند گرفت و در نتیجه، در این بازی می‌توانید خیلی عمیق‌تر با رویدادهای تاریخی‌ای که شبیه‌سازی شده است ارتباط برقرار کنید.

نکته جالب اینجاست که نسخه غربی Nobunaga’s Ambition: Taishi برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد؛ این مساله جایی جالب می‌شود که بدانید این بازی برای کنسول هیبریدیِ نینتندو در ژاپن و در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر ۹۶) منتشر شده بود. بازی Nobunaga’s Ambition: Sphere of Influence هم قبلا برای نینتندو سوییچ در ژاپن منتشر شده بود. این موضوع می‌تواند چنین معنی‌ای داشته باشد که شرکت کویی تکمو قرار نیست نسخه‌ی غربی بازی را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کند یا اینکه قرار است این نسخه را به صورت جداگانه معرفی کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاع بیشتری از این موضوع در دست نیست.

می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را، در گالری زیر مشاهد کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده