// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

آپدیت جدید بازی Chrono Trigger با محوریت گرافیک قدیمی منتشر شد

کمپانی Square Enix همانطور که وعده داده شده بود تنظیمات گرافیک قدیمی را برای نسخه پی سی بازی Chrono Trigger منتشر کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) چندی پیش بازی قدیمی و نقش ‌آفرینی Chrono Trigger را برای پی سی منتشر کرد. در این میان، بازیکنان پس از خریداری کردن بازی با مشکلات زیادی نظیر گرافیک و رابط کاربری ضعیف روبه‌رو شدند که در واقع برخی کاربران بر این باور بودند که سازندگان، نسخه موبایل بازی را بدون تغییرات روی کامپیوتر پورت کرده‌اند. ایرادات دیگری همچون جلوه‌های تار و لگ داشتن نیز در این پورت دیده می‌شد که پیش‌تر سازندگان از آن با عبارت «رزولوشن گرافیکی بالا» یاد کرده بودند. در نهایت، سازندگان اواسط فروردین‌ماه با انتشار خبری در صفحه استیم بازی اعلام کردند که از شکایات کاربران باخبر هستند و با چندین آپدیت مشکلات را برطرف خواهند کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی اسکوئر انیکس اولین آپدیت نسخه پی‌سی بازی Chrono Trigger را به دست طرفداران رساند که در واقع جلوه‌های «اصلی» را به بازی اضافه می‌کند. به نقل از جزئيات آپدیت جدید بازی Chrono Trigger، حال کاربران می‌توانند گرافیک بازی را از جدید به قدیم تغییر دهند و در واقع بازی را در جلوه‌های اصلی گرافیکی کنسول Super Nintendo تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تنظیمات تغییر یافته گرافیکی را در عکس‌های منتشر شده مشاهده کنید.

chrono trigger

گرافیک «اصلی» جدید در عکس سمت راست و گرافیک «رزولوشن بالا» در عکس سمت چپ

 

علاوه بر آن، گرافیک نوشته‌ها و پنجره‌ گفتگو‌ها نیز بهبود یافته است و به گفته سازندگان این موضوع به بازی «حال و هوای کلاسیک بیشتری»‌ می‌بخشد. در آن سو، انیمیشن‌های آغازین مبارزات نیز بهینه‌سازی شده است و به نقل از سازندگان این امر باعث می‌شود که پورت پی‌سی شباهت زیادی به نسخه‌های پیشین داشته باشد و حال‌و‌هوای کلاسیک خود را حفظ کند.

در انتها کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که آپدیت‌های بعدی نسخه پی‌سی بازی کرونو تریگر شامل «تغییرات اضافی در رابط کاربری (UI)، قابلیت تجربه بازی با گیم‌پد، کیبورد و ماوس، بهبود گرافیک انیمیشن‌ها در کات سین‌ها و غیره» می‌شود. برای اطلاع بیشتر از جزئيات آپدیت می‌توانید به صفحه انجمن‌های این بازی در استیم مراجعه کنید.

گفتنی است که سازندگان به دلیل مشکلات پیش‌آمده مدت زمان پیش خرید کردن Chrono Trigger Limited Edition را تا تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) افزایش داده‌اند. در این میان، ۵ موسیقی بازسازی‌شده به دست یاسونوری میتسودا و ۶ عکس والپیپر از محتویات نسخه لیمیتد این بازی به شمار می‌رود.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده