نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر گیم‌ پلی Red Dead Redemption بهبود بازی در ایکس‌ باکس وان ایکس را نشان می‌دهد

اخیرا ویدیو جدیدی از نسخه بهبودیافته بازی Red Dead Redemption در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس منتشر شده است که گیم‌پلی این بازی وسترن را به نمایش در می‌آورد.

در حالی که بازیکنان سراسر جهان منتظر بازی Red Dead Redemption 2 هستند، کمپانی مایکروسافت امروز بروزرسانی جدیدی برای نسخه ایکس‌باکس 360 بازی تحسین‌شده Red Dead Redemption منتشر کرد که باعث بهبود بازی در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس می‌شود و ۵۸۲.۷۳ مگابایت حجم دارد.

در تازه‌ترین اخبار بازی ویدیویی از نسخه بهبودیافته بازی Red Dead Redemption در Xbox One X منتشر شده است که گیم‌ پلی بازی و بهبود‌های گرافیکی آن را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید آن را در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

مطلب مرتبط

  • شش بازی دیگر ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان ایکس بهبود یافت

بازی Red Dead Redemption در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن بالاتری اجرا می‌شود و شاهد بهبودهای بصری دیگری نیز هستیم. این کار با استفاده از روش Heutchy Method انجام می‌شود که در واقع نام مهندسی است که آن را توسعه داده است. در این روش از قدرت بسیار زیاد ایکس‌باکس وان ایکس استفاده می‌شود تا به شبیه‌ساز ایکس‌باکس 360 اجازه دهد بهترین کیفیت ممکن از بازی‌ها را با استفاده از منابع موجود و بدون تغییر در کدهای بازی ارائه دهد.

بازی Red Dead Redemption 2 تنها بازی Xbox 360 نیست که این بروزرسانی جدید را به منظور پشتیبانی از ایکس‌باکس وان ایکس دریافت کرد و بازی Gears of War 2، بازی Portal 2، بازی Darksiders و بازی Star Wars: The Force Unleashed از دیگر بازی‌هایی هستند که بازیکنان از حالا می‌توانند آنها را با گرافیک بهبودیافته تجربه کنند.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ششم آبان‌ماه (۲۸ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده