نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

صداپیشه سم فیشر از بازگشت به نقش این شخصیت می‌گوید

مایکل آیرون ساید، صداگذار معروف شخصیت سم فیشر در بازی Splinter Cell، در جدیدترین مصاحبه‌اش، درباره چگونگی شکل‌گیری شخصیت فیشر صحبت کرده است.

مایکل آیرون‌ساید، صداپیشه مشهور که در صنعت بازی‌های ویدیویی با صداگذاری کاراکتر سم فیشر از او یاد می‌شود، در دومین قسمت از رویداد Inside Xbox حاضر شد و درباره بازگشتش به نقش سم فیشر، در قالب کراس‌اور بازیSplinter Cell و Ghost Recon: Wildlands صحبت کرد. این کراس‌اور در قالب یک بسته الحاقی رایگان به نام Special Operation 1، در روزهای آینده منتشر خواهد شد. آیرون‌ساید در بخشی از این مصاحبه گفت:

من هرگز اسپلینتر سل را ترک نکردم؛ من سم فیشر هستم.

وی در ادامه اضافه کرد:

سم فیشر یک کاراکتر تک لایه و دو بُعدی بود؛ او پیشینه و گیرایی داستانی خاصی نداشت.

آیرون‌ساید در ادامه توضیحاتش پیرامون چگونگی همکاری‌اش با یوبیسافت مونترال برای خلق کاراکتر سم فیشر، گفت:

ما برای سم یک خانواده در نظر گرفتیم؛ به علاوه، جاهایی که می‌رفت، کارهایی که انجام می‌داد و افرادی را که به آن‌ها اعتماد داشت نیز وارد داستان کردیم.

آیرون‌ساید به یکی از رویدادهایی زندگی‌اش که در خلق کاراکتر فیشر الهام بخش بود نیز اشاره کرد؛ جایی که او یک مزدور اوکراینی را در یک میهمانی عروسی در اوایل دهه ۷۰ میلادی ملاقات می‌کند و همین اتفاق، به او در شکل دادن پیشینه داستان سم فیشر کمک می‌کند. آیرون‌ساید در بخشی از این مصاحبه، جمله‌ای را گفت که از آن به عنوان تاییدکننده همکاری‌اش با یوبیسافت برای ساخت بازی جدید اسپلینتر سل یاد می‌شود. او در پایان مصاحبه، چنین گفت:

قسمت بعدی اسپلینتر سل؟ بیاید صبر کنیم و ببینیم که آیا خط داستانی اجازه می‌دهد که شاهد بازگشت سم باشیم یا نه!

آیرون‌ساید، از زمان انتشار اولین نسخه مجموعه اسپلینتر سل برای کنسول ایکس‌باکس در سال ۲۰۰۲، صداگذار کاراکتر سم فیشر بوده است، ولی در آخرین قسمت این سری یعنی Blacklist، حضور نداشت و به جای او، اریک جانسون به عنوان سم فیشر ایفای نقش کرد. یوبی سافت دلیل غیبت آیرون‌ساید در بلک‌لیست را نگرانی‌های مربوط به موفقیت‌آمیز نبودن کارهای موشن کپچر بازی با توجه به سن بالای او اعلام کرده بود. حال با توجه به صحبت‌های آیرون‌ساید و اطلاعات منتشر شده در سایت آمازون مبنی بر ساخته شدن قسمت بعدی این سری، می‌توان گفت که او هنوز کارش با سم فیشر تمام نشده است و دوباره به این نقش باز خواهد گشت.


منبع Ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده