نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

افزایش چشمگیر کیفیت بازی Red Dead Redemption در ایکس باکس وان ایکس

کمپانی مایکروسافت در جریان رویداد Inside Xbox از بهبود شش بازی ایکس‌باکس 360 برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس خبر داد که در میان این بازی‌ها نام بازی Red Dead Redemption به چشم می‌خورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی مایکروسافت در جریان رویداد اینساید ایکس‌باکس روز گذشته خبرهای بزگی از سرویس Backwards Compatibility به اشتراک گذاشته است. در کنار یک سری از بازی‌های ایکس‌باکس اصلی که به زودی در کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی خواهند بود، کمپانی مایکروسافت از بهبود برخی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 برای کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس خبر داد.

روز گذشته پنج بازی کنسول ایکس‌باکس 360 که در حال حاضر نام آنها در فهرست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان وجود دارد، بروزرسانی جدیدی برای پشتیبانی از کنسول Xbox One X دریافت کردند که برجسته‌ترین آنها بازی Red Dead Redemption، ساخته تحسین‌شده کمپانی راک‌استار است. بازی Gears of War 2، بازی Portal 2، بازی Darksiders و بازی Star Wars: The Force Unleashed از دیگر بازی‌هایی بودند که این بروزرسانی را دریافت کردند و همگی آنها را می‌توان از بازی‌های محبوب کنسول Xbox 360 به شمار آورد.

در ادامه کمپانی Microsoft اعلام کرد که بازی Sonic Generations از کنسول ایکس‌باکس 360 نیز به جمع بازی‌های Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان ملحق خواهد شد که در واقع در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و دارای گیم‌پلی کلاسیک و مدرن مجموعه سونیک است. این بازی هم روز گذشته بروزرسانی جدیدی دریافت کرد که پشتیبانی از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را برای بازی به ارمغان آورد.

Red Dead Redemption

با بروزرسانی روز گذشته، تمام بازی‌های یادشده در کنسول Xbox One X با رزولوشن بالاتر اجرا می‌شوند و در آنها بهبودهای بصری دیگری را شاهد خواهیم بود. این کار با استفاده از روش Heutchy Method انجام می‌شود که در واقع نام مهندسی است که آن را توسعه داده. این روش از قدرت بسیار بالای ایکس‌باکس وان ایکس استفاده می‌کند تا امکان ارائه بهترین نسخه از بازی‌ها را با منابع موجود برای شبیه‌ساز ایکس‌باکس 360 فراهم سازد و بدون تغییر در کدها شاهد افزایش گرافیک بازی‌ها باشیم.

کمپانی مایکروسافت همچنین اعلام کرد که این ماه ۱۹ بازی دیگر از ایکس‌باکس اصلی به سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One راه می‌یابد. این بازی‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند که دسته اول در تاریخ هشتم فروردین‌ماه (۱۷ آوریل) و دسته دوم در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه (۲۶ آوریل) از راه می‌رسند و از میان آنها می‌توان به بازی The Elder Scrolls III: Morrowind، بازی Panzer Dragoon Orta، بازی Conker: Live & Reloaded و بازی Jade Empire اشاره کرد.

شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های سرویس Backwards Compatibility را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده