// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Assassin's Creed IV: Black Flag به لیست بازی های Backward Compatibility اضافه شد

دارندگان بازی Assassin's Creed IV: Black Flag روی ایکس باکس 360، می‌توانند این بازی را روی ایکس باکس وان خود نیز تجربه کنند.

کمپانی مایکروسافت در حال گسترش لیست بازی‌های سرویس Backward Compatibility است و هفته گذشته بود که اعلام شد بازی Call of Duty: Modern Warfare به جمع بازی‌های این سرویس پیوسته است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، میجر نلسون دو بازی دیگر را معرفی کرد که از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی خواهند کرد.

اولین و مهم‌ترین بازی‌ای که به لیست بازی‌های سرویس Backward Compatibility اضافه شده است، بازی Assassin's Creed IV: Black Flag است که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد. البته این بازی نیز برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شده است، اما اگر جزو آن دسته از کاربران ایکس باکس 360 هستید که در گذشته نسخه نسل هفتمی این بازی را خریداری کرده بودند، حال می‌توانید به‌راحتی بازی مورد علاقه خود را روی ایکس باکس وان اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

دومین بازی معرفی شده، بازی Divinity II: The Dragon Knight Saga است که اگر از دوست‌داران مجموعه Divinity هستید، حتما نام این بازی را شنیده‌اید که در سبک نقش آفرینی است و در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد. در این میان اگر نسخه فیزیکی دو بازی ذکر شده را دارید، می‌توانید دیسک آن‌ها را داخل کنسول بگذارید و بازی کنید. حتما نیازی نیست نسخه دیجیتالی بازی‌ها را خریداری کرده باشید.

قابلیت Backward Compatibility به دارندگان کنسول Xbox One اجازه می‌دهد تا بازی‌های موجود در لیست این سرویس را که در گذشته برای Xbox 360 عرضه شده‌اند با گرافیکی ارتقا یافته تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده