نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی The Forest مشخص شد

بازی The Forest پس از چهار سال ماندن در حالت Early Access، به‌زودی به صورت نهایی منتشر خواهد شد.

The Forest یک بازی تلاش برای بقا است که با الهام از فیلم‌های سبک اسلشر ساخته شده است. در این بازی، گیمر در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که پس از سقوط هواپیمایش، خود را وسط یک جنگل پیدا می‌کند و پس از فرا رسیدن شب، متوجه می‌شود که در این محیط تنها نیست و موجوداتی وحشتناک و زامبی‌مانند زندگی او را تهدید می‌کنند. حال گیمر باید برای زنده ماندن در این محیط خطرناک و پیدا کردن راهی برای فرار، تلاش کند. 

گیم‌پلی بازی شامل مواردی مثل جمع‌آوری منابع، ساخت سرپناه و پیدا کردن غذا می‌شود و باید حواس‌تان به نیاز‌های مختلف شخصیت بازی باشد تا مثلا از گرسنگی تلف نشود. بازی The Forest تقریبا چهار سال پیش به صورت Early Access از طریق استیم منتشر شد و در حال حاضر، قیمتی معادل ۱۵ دلار دارد. در طول این مدت سازندگان با توجه به بازخورد‌های دریافتی از کاربران تغییرات زیادی روی بازی اعمال کرده‌اند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی The Forest هم اعلام شده است. 

بر این اساس، بازی The Forest در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. قیمت نسخه نهایی بازی ۲۰ دلار خواهد بود پس اگر قصد خرید این اثر را دارید، بهتر است زودتر نسخه فعلی آن را به قیمت ۱۵ دلار تهیه کنید. سازندگان همچنین ضمن اعلام تاریخ انتشار بازی، تایید کردند که یک نسخه واقعیت مجازی و نسخه پلی استیشن 4 بازی هم در دست توسعه هستند که البته، این دو نسخه فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارند و جزییات بیش‌تر در مورد آن‌ها در آینده اعلام خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده