نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

نقشه صحرایی بازی PUBG ماه آینده برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود

طبق اعلام استودیو PUBG Corp، نقشه صحرایی به‌زودی برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی PUBG منتشر می‌شود. 

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds پس از انتشار روی ایکس‌باکس وان مورد استقبال خوبی قرار گرفت و کاربران این کنسول باعث شدند تا بازی فروش خوبی را تجربه کند. با این حال این نسخه از بازی هنوز هم پس از گذشت چند ماه فقط یک نقشه دارد و نقشه صحرا که از مدت‌ها پیش در نسخه کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است، فعلا برای این نسخه منتشر نشده است. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو PUBG Corp در جریان رویداد PAX East اعلام کرد که این نقشه قرار است در ماه میلادی آینده برای نسخه ایکس باکس وان بازی منتشر شود. 

البته سازندگان هنوز تاریخ دقیقی برای در دسترس قرار دادن نقشه صحرا بازی که نام دقیق آن Miramar است اعلام نکرده‌اند. این نقشه تفاوت‌های زیادی با نقشه اول بازی یعنی Erangel دارد و در حالی که در نقشه اول شاهد محیط‌های سرسبز هستیم و درختان زیادی هم وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان کاور استفاده کرد، نقشه صحرایی بازی فضایی بازتر دارد و دیدن بازیکنانِ در حال حرکت به مراتب راحت‌تر است. نقشه صحرایی بازی همچنین سه وسیله نقلیه جدید هم دارد. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی PUBG، سازندگان در حال حاضر کار روی نقشه سوم را برای نسخه کامپیوتر آغاز کرده‌اند که قرار است در مقایسه با دو نقشه قبلی، ابعاد کوچک‌تری داشته باشد و شاهد نبرد‌های سریع‌تری در آن باشیم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده