نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تریلر هنگام عرضه و تصاویر جدیدی از بازی Crisis on the Planet of the Apes منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر هنگام عرضه و تصاویر جدیدی از بازی Crisis on the Planet of the Apes را همزمان با انتشار بازی منتشر کرد.

در اوایل اسفندماه سال گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم یک بازی جدید بر اساس مجموعه فیلم‌های «سیاره میمون‌ها» با نام Crisis on the Planet of the Apes برای هدست‌های واقعیت مجازی معرفی کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی به مناسبت انتشار این اثر، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر هنگام عرضه و تصاویر جدیدی از آن به اشتراک گذاشته است.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که وقایع بازی Crisis on the Planet of the Apes میان دو فیلم ظهور سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) و طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) جریان خواهد داشت و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دنیای این مجموعه را از دید یک میمون که توسط انسان‌ها اسیر شده است و باید از ساختمان تحقیقاتی آنها فرار کند، تجربه کنند.

Crisis on the Planet of the Apes

بازی Crisis on the Planet of the Apes اولین بازی واقعیت مجازی از مجموعه «سیاره میمون‌ ها» و اولین بازی واقعیت مجازی توسعه یافته توسط استودیو Foxnext VR به حساب می‌آید. البته کمپانی فاکس قرن بیستم به هیچ وجه با بازی‌های واقعیت مجازی غریبه نیست و این کمپانی در تاریخ بیست و پنجم آبان ۱۳۹۵ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۶) بازی The Martian VR Experience را برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر کرده است. در حال حاضر بازی Crisis on the Planet of the Apes در هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت، پلی‌استیشن VR و HTC Vive در دسترس است. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده