نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

آپدیت جدید بازی موبایل PUBG منتشر شد

آپدیت جدید نسخه موبایلی بازی چند نفره آنلاین PUBG برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد.

کمپانی‌های تنسنت (Tencent) و پابجی کورپ (PUBG Corp) جدیدترین آپدیت نسخه موبایلی بازی محبوب PlayerUnknown's Battlegrounds یا همان PUBG را منتشر کردند. این بروزرسانی که با شماره ۰.۳.۳ منتشر شده اکنون روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است، اما با دریافت آن انتظار مشاهده تغییرات بزرگ و اساسی در بازی را نداشته باشید.

علاوه بر مشکلات فنی و باگ‌هایی که به‌وسیله بروزرسانی ۰.۳.۳ برطرف می‌شوند، این آپدیت سازگاری بازی روی هر دو پلتفرم موبایلی را افزایش می‌دهد. در نسخه iOS با دریافت این آپدیت عملکرد بازی روی دستگاه‌های مختلف مخصوصا آیفون 5s، آیپد ایر، آیپد مینی 2 و آیپد مینی 3 بهبود پیدا می‌کند. در حالی که نسخه اندرویدی این آپدیت پشتیبانی دستگاه‌های بیشتر از PUBG را ممکن می‌سازد. البته در توضیحات مربوط به این بروزرسانی از دستگاه‌های جدیدی که با بازی سازگار شده‌اند اسمی برده نشده است.

علاوه بر این بازیکن‌ها با دریافت این آپدیت می‌توانند به چند زبان جدید در بازی دسترسی داشته باشند که این زبان‌ها شامل آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی و غیره می‌شوند. همچنین کاربران فیسبوک این امکان را دارند تا بتوانند آیکون‌های درون بازی را تغییر دهند. در انتهای این مطلب می‌توانید تمام تغییراتی را که با دریافت آپدیت جدید PUBG روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS بوجود می‌آیند مشاهده کنید.

نسخه موبایل بازی PUBG چندی پیش منتشر شد و به سرعت در بین بازیکن‌ها به محبوبیت دست یافت و طی مدت کوتاهی توانست با پشت سر گذاشتن بازی Fortnite Battle Royale در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور به پرفروش‌ترین بازی تبدیل شود. البته PUBG برخلاف بازی Fortnite از قابلیت بازی بین پلتفرمی پشتیبانی نمی‌کند.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی PUBG نیز اخیرا یک آپدیت دریافت کرده بود که سیستم پوسته سلاح‌ها را به بازی اضافه می‌کند که از طریق دو نوع لوت‌ باکس جدید در دسترس قرار می‌گیرند. برای اطلاع بیشتر از جزییات این آپدیت می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

.

جزییات آپدیت شماره ۰.۳.۳ نسخه موبایل بازی PUBG

iOS

  • پشتیبانی از زبان‌های جدید از جمله: آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ترکیه‌ای، چینی، تایلندی و اندونزیایی
  • کاربران فیسبوک اکنون می‌توانند آیکون‌های درون بازی خود را تغییر دهند
  • بهبود سازگاری با دستگاه‌های آیفون 5s، آیپد ایر، آیپد مینی 2 و آیپد مینی 3
  • رفع چندین باگ

اندروید

  • سازگاری با دستگاه‌های اندرویدی بیشتر
  • پشتیبانی از زبان‌های جدید از جمله: آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ترکیه‌ای، چینی، تایلندی و اندونزیایی
  • کاربران فیسبوک اکنون می‌توانند آیکون‌های درون بازی خود را تغییر دهند
  • رفع چندین باگ


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده