نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶

تریلر جدید Pillars of Eternity II: Deadfire ویژگی‌های با اهمیت بازی را نشان می‌دهد

استودیو آبسیدین اینترتینمنت و کمپانی ورسوس اویل، تریلر جدیدی از بازی Pillars of Eternity II: Deadfire منتشر کردند که ویژگی‌های بارز این بازی نقش‌آفرینی را به نمایش در می‌آورد.

اواخر اسفندماه سال گذشته استودیو Obsidian Entertainment (آبسیدین اینترتینمنت) و کمپانی Versus Evil (ورسوس اویل) از تاخیر یک ماهه بازی نقش‌ آفرینی Pillars of Eternity II: Deadfire خبر دادند و اعلام کردند که این بازی به خاطر پولیش بیشتر به جای چهاردهم فروردین‌ماه (۳ آوریل) در تاریخ هجدهم اردیبهشت‌ماه (۸ می) عرضه خواهد شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی Pillars of Eternity II: Deadfire منتشر شده است که اولین تریلر پس از خبر تاخیر بازی به حساب می‌آید و جالب‌ترین ویژگی‌های بازی را به تصویر می‌کشد.

این دنباله خود را یک بازی با «ماجراجویی عمیق‌تر» نسبت به بازی Pillars of Eternity معرفی می‌کند که در فروردین‌ماه ۱۳۹۴ برای پی‌سی منتشر شد و پس از آن به دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان راه یافت. تریلر جدید نیز انتخاب و شخصی‌سازی همراهان، هدایت کشتی توسط بازیکنان و دنیای پرجنب و جوش بازی Pillars of Eternity II: Deadfire را به نمایش در می‌آورد. این تریلر همچنین گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد که به شما امکان می‌دهد تا پیش از خرید نگاهی به بازی بیندازید.

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire در تاریخ هجدهم اردیبهشت‌ماه (۸ می) برای پلتفرم‌های PC، مک و لینوکس منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه تریلر جدید بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده