نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire تاخیر خورد

طبق اعلام استودیو آبسیدین، بازی Pillars of Eternity II: Deadfire که قرار بود فروردین ۹۷ منتشر شود، با تاخیری تقریبا یک ماهه روانه بازار خواهد شد. 

Pillars of Eternity II: Deadfire دنباله بازی Pillars of Eternity است که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک منتشرشده در چند سال اخیر دانست. این بازی که با بودجه کسب‌شده از یک کمپین کیک استارتر ساخته شده بود، استقبال عالی گیمر‌ها و منتقدین را در پی داشت و همین باعث شد تا آبسیدین، سازنده بازی، سراغ توسعه نسخه دوم آن برود. Pillars of Eternity II: Deadfire هم بودجه خود را از طریق یک کمپین فیگ به دست آورده است و پیش از این، قرار بود فروردین ۹۷ منتشر شود که طبق اعلام آبسیدین انتشار آن با تاخیری تقریبا یک ماهه رو‌به‌رو شده است. 

به طور دقیق‌تر، بازی Pillars of Eternity II: Deadfire که پیش از این قرار بود ۱۴ آوریل منتشر شود، حال در تاریخ ۱۸ اردیبهشت در دسترس قرار خواهد گرفت. سازندگان با انتشار متنی در این مورد توضیح داده‌اند که به شرح زیر است:

هم ما و هم شما هیجان زیادی برای انتشار و تجربه بازی Pillars of Eternity II: Deadfire داریم؛ با این حال همان‌طور که قبلا هم اعلام شده، این نسخه به مراتب بزرگ‌تر و بهتر از قسمت قبلی خواهد بود و ما هم در استودیو آبسیدین تلاش زیادی می‌کنیم تا تمامی بخش‌های آن بی‌نقص و عالی باشند. به همین دلیل هم به کمی زمان بیش‌تر نیاز داریم تا بتوانیم بازی را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهیم. 

از این رو تاریخ انتشار جدید بازی ۸ می (۱۸ اردیبهشت) خواهد بود و ما سعی خواهیم کرد تا آن زمان، اطلاعات و نمایش‌های هیجان‌انگیزی از بازی را به اشتراک بگذاریم. 

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده