نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

بسته الحاقی Summerset بازی The Elder Scrolls Online معرفی شد

کمپانی زنیمکس اخیرا بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Online را با نام Summerset معرفی کرده که بازیکنان را به سرزمین های الف‌ها خواهد برد. 

آخرین بسته الحاقی بزرگی که برای بازی The Elder Scrolls Online منتشر شد Morrowind بود که در ماه ژوئن ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی زنیمکس یک بسته الحاقی جدید هم برای این بازی با نام Summerset معرفی کرده است. این بسته الحاقی بازیکان را به منطقه Summerset Isle خواهد برد و شامل محتویات و ویژگی‌های جدید دیگری هم می‌شود. 

Summerset Isle در واقع خانه های الف‌ها است و جالب اینکه این منطقه پیش از این فقط در نسخه اول سری الدر اسکرولز وجود داشت و پس از آن شاهد این منطقه در نسخه‌های دیگر نبوده‌ایم. این DLC یک خط داستانی جدید خواهد داشت که به نوعی دنباله و تمام‌کننده خط داستانی بسته Orsinium خواهد بود. همچنین یک گروه جدید به نام Psijic Order به بازی اضافه می‌شود که می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید. یک شاخه مهارت جادویی جدید که مرتبط با مهارت‌های گروه Psijic Order است دیگر ویژگی DLC جدید بازی است. همچنین این بسته الحاقی امکان ساخت جواهرات را فراهم کرده و تعداد زیادی محتویات Co-Op از جمله Trial دوازده نفره و یک بخش دیگر با نام Abyssal Geysers را که اطلاعات زیادی از آن ارائه نشده، به بازی اضافه خواهد کرد. 

در صورتی که Summerset اولین تجربه شما از بازی The Elder Scrolls Online باشد، می‌توانید بدون بازی کردن نسخه اصلی یا دیگر DLC‌ها، صرفا یک کاراکتر جدید مخصوص این بسته ساخته و بازی را تجربه کنید. اگر هم از بازیکنان قدیمی بازی باشید، هم می‌توانید با کاراکتری جدید وارد این DLC شوید و هم می‌توانید شخصیت خودتان را به آن منتقل کنید. 

بسته Summerset در تاریخ ۱۵ خرداد برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. در صورتی که نسخه اصلی بازی را داشته باشید، می‌توانید با پرداخت ۳۰ دلار این بسته را به صورت مجزا خریداری کنید. همچنین یک پیشنهاد ویژه به قیمت ۴۰ دلار شامل این بسته، بسته Morrowind و نسخه اصلی در دسترس است که می‌توانید آن را هم خریداری کنید. در صورتی که بسته جدید بازی را پیش خرید کنید، پک Queen's Bounty را دریافت خواهید کرد که شامل یک سری آیتم ویژه درون بازی است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده