نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

جزئیات بسته الحاقی Tanks بازی Arma 3 منتشر شد

امروز اطلاعاتی جدید از تازه‌ترین DLC بازی Arma 3 با نام Tanks منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

Arma 3، از پرمخاطب‌ترین بازی‌های شوتر چندسال اخیر است. یک شبیه‌ساز جنگ تمام‌ عیار که مخاطبان خاص خود را دارد؛ مخاطبانی که تعداد زیادشان، سرورهای بازی را همیشه شلوغ و پر حرارت نگه‌ می‌دارند. بدیهی است برای چنین بازی محبوبی، هر چند وقت یک‌ بار محتوای دانلودی و بروزرسانی‌هایی جدید منتشر شود. در تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Bohemia Interactive همانطور که چند ماه پیش تاریخ انتشار بسته الحاقی Jets را اعلام کرده بود، تاریخ انتشار بسته الحاقی Tanks را مشخص و اطلاعاتی جدید از آن منتشر کرد.

این محتوای دانلودی در تاریخ ۲۲ فروردین سال ۱۳۹۶ منتشر خواهد شد و سه ویژگی مهم دارد که یکی از آن‌ها، تسهیل کنترل وسایل نقلیه است؛ یعنی با دریافت این آپدیت، شاهد تغییر در کنترل وسایلی که روی آن‌های سلاح نصب شد خواهید بود. از دیگر محتوای این بروزرسانی، اضافه شدن حالتی جدید در بخش آنلاین به نام Vanguard است. چالش‌های Time Trial و بازتر کردن دست گیمرها در ساختن سناریو‌های مختلف، از دیگر محتوای این آپدیت هستند.

سیستم کنترل آتش، از دیگر مواردی است که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند. این سیستم باعث سهولت گیمرها در امر تیراندازی می‌شود؛ یعنی بعد از شلیک اولین تیر نیاز نیست به اصطلاح قلق‌گیری انجام بدهید و با آزمون و خطا مسیر تیرهای بعدی را پیش‌بینی کنید، زیرا بعد از شلیک اولین تیر، خود بازی کمک‌تان می‌کند و می‌توانید گلوله‌های بعدی را با درصد خطای پایین‌تری به هدف بزنید. این سیستم فقط سلاح‌های دستی را شامل نشده، بلکه سلاح‌های نصب شده روی وسایل نقلیه را هم شامل می‌شوند.

آخرین ویژگی مهم این آپدیت، اضافه شدن حالت دوربین داخل وسایل نقلیه سنگین است؛ این ویژگی خود به خود کنترل بهتر وسایل سنگین، اضافه شدن افکت‌های صوتی و آیتم‌های جدید برای شخصی‌سازی کردن‌شان را به بازی اضافه می‌کند.

Arma 3

علاوه بر سه مشخصه بزرگی که ذکر شد، این محتوای دانلودی ویژگی‌های کلیدی دیگری هم خواهد داشت؛ این آپدیت دو بخش داستانی به بازی اضافه خواهد کرد که یکی از آنها Altis Requiem  نام دارد.در Altis Requiem شما به عنوان فرمانده واحد Tank یگان AAF وارد عملیات The East Wind می‌شوید. شما می‌توانید دوتا از تانک‌های جدیدی که با این آپدیت به بازی اضافه می‌شوند را در Altis Requiem ببینید؛ یعنی AWC Nyx و T-140 Angara. باید حواس‌تان باشد که نحوه بازی کردن‌تان روی پایان بخش داستانی تاثیر دارد چرا که برای این بخش پایان‌های مختلفی طراحی شده است.

T-140 Angara: این تانک روسی است. با کالیبر ۱۲۶ میلی‌متری که دارد، می‌تواند سه مدل گلوله مختلف را شلیک کند. T-140 Angara به قدری در زدن اهداف در فاصله‌های زیاد قدرت دارد که از تانک‌های غربی پیشی‌ می‌گیرد. در نسخه Commander این تانک، به جای تیربار ۱۲.۷ میلی‌متری که رویش تعبیه شده، سلاحی ۳۰ میلی‌متری قرار دارد. 

The AWC Nyx: این تانک نسبت به مورد قبلی که ذکر شد سریع‌تر و اندازه‌اش کوچک‌تر است. بدنه The AWC Nyx بسیار قوی است و موشک‌اندازهایی با کالیبر ۷.۶۲ میلی‌متر هم نمی‌توانند به آن آسیب بزنند. از این تانک به عنوان کشنده وسایل زرهی خراب شده در میدان جنگ هم استفاده می‌شود.

The Rhino MGS UP: سومین تانک اضافه شده به بازی است که یک موشک انداز با کالیبر ۱۲۰ میلی‌متری دارد. از دیگر ویژگی‌های این تانک، داشتن دو تیربار است که کالیبر یکی ۱۲.۴ و دیگری ۳۳۸ میلی‌متر است. وزن زیادی که دارد در حرکتش محدودیت ایجاد می‌کند. نکته منفی دیگر این تانک، بدنه ضعیفش است ولی قدرت آتش بالایی که دارد ضعف‌هایش را جبران می‌کند. شما در دیگر Campain داستانی این آپدیت به نام Showcase Tank Destroyers، از این تانک استفاده خواهید کرد.

این محتوای دانلودی در تاریخ ۲۲ فروردین سال ۱۳۹۶ به قیمت ۱۱.۹۹ دلار منتشر خواهد شد.  البته می‌توانید با خرید Arma 3 DLC Bundle 2 به قیمت ۲۴.۹۹ دلار، تمامی محتویات دانلودی عرضه شده برای این بازی، از جمله Tanks DLC را، دریافت کنید.

می‌توانید ویژگی‌هایی که قرار است به بازی اضافه شود را در این تصاویر ببینید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده