نویسنده: علی مطوری
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی PUBG از عناصر موفق Fortnite الهام خواهد گرفت

سازندگان بازی PUBG قصد دارند با الهام گرفتن از عناصر محبوب بازی Fortnite در آپدیت‌های بعدی خود، همچنان در رقابت بازی‌های بتل رویال باقی بمانند.

یکی از داغ‌ترین رقابت‌های حال حاضر صنعت بازی، بین دو اثر سبک بتل رویال یعنی بازی PUBG و Fortnite پی‌گیری می‌شود. در حالی که PlayerUnknown's Battlegrounds سال گذشته رکورد‌های بی‌شماری را جابه‌جا کرد، اما در حال حاضر این Fortnite است که روز‌به‌روز در حال گسترش و جذاب‌تر کردن این رقابت نزدیک است. با وجود این، بر اساس پست جدید سازندگان PUBG در بلاگ خود، گویا این استودیو از چنین موضوعی آگاهی کامل داشته و قصد دارد با ایجاد تغییرات بزرگی در سال ۲۰۱۸ از عناصر موفق بازی Fortnite الهام‌گیری کند و همچنان در این رقابت بزرگ باقی بماند.

PUBG

یکی از تغییرات بزرگ PlayerUnknown’s Battlegrounds در سال جاری میلادی، اضافه شدن نقشه جزیره‌ی جدیدی به بازی خواهد بود که اندازه‌ی آن فقط ۴×۴ کیلومتر است. بدون‌‌شک وجود این نقشه نسبتا کوچک‌ در بازی باعث به وجود آمدن مبارزات سریع و اکشن‌تری می‌شود که در نهایت نتیجه‌ی آن کوتاه‌تر شدن زمان هر مسابقه خواهد بود. می‌توان گفت اضافه کردن این عناصر به‌وضوع برای جذب مخاطبین بازی آنلاین Fortnite در نظر گرفته شده است؛ زیرا نقشه این بازی تنها با داشتن اندازه‌ی ۳×۳ کیلومتر، بسیار کوچک‌تر از مپ‌های ۶×۶ بازی PUBG است. البته این تنها تغییر جدید PUBG برای جذب کردن طرفداران Fortnite نیست و سیستم محبوب Emote هم به‌زودی به بازی اضافه خواهد شد.

PUBG

از جمله دیگر تغییراتی که سازندگان PUBG قصد اجرای آن را دارند بهبود جلوه‌های گرافیکی بازی است که می‌توانید نمونه‌ای از آن در تصویر زیر مشاهده بفرمایید.

PUBG

به غیر از بهبود‌های گرافیکی بازی، اضافه کردن وسایل نقلیه، اسلحه‌‌ و مودهای جدید هم در برنامه‌ی سازندگان بازی قرار دارد و همچنین رابط کاربری بازی، برای اضافه کردن اچیومنت‌ها، لیست دوستان درون بازی و چت صوتی در منوی اصلی بروزرسانی خواهد شد. گفتنی است یکی از اهداف اصلی شرکت PUBG Corp همچنان مبارزه با بازیکنان متقلب و بهبود پایداری سرورها است که با وجود اینکه حل کردن این مشکل برای همیشه کار غیرممکنی به شمار می‌رود، اما بهبود مداوم این موضوع، هدف فعلی آنها خواهد بود.

رقابت PUBG و Fortnite روزبه‌روز در حال جذاب‌تر شدن است و هر کدام از طرف‌های این رقابت این روزها خبرهای هیجان‌انگیزی از آثار خود منتشر می‌کنند. در این میان، خبرهایی مانند کراس-پلی روی پلتفرم ایکس باکس وان و خبر عرضه‌ی بازی روی دستگاه‌های موبایل، کفه‌ی ترازو را کمی به سمت Fortnite سنگین‌تر کرده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده