نویسنده: علی مطوری
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۵

بازی Fortnite Battle Royale به موبایل و تبلت ها خواهد آمد

کمپانی Epic Games اعلام کرد که بازی محبوب Fortnite Battle Royale به‌زودی روی دستگاه‌های موبایل هم عرضه خواهد شد.

بازی Fortnite Battle Royale این روزها به حدی مشهور و محبوب شده است که سازندگان آن می‌خواهند با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر خود، این بازی را برای همه‌ی پلتفرم‌های موجود قابل دسترسی کنند. در راستای همین سیاست، کمپانی Epic امروز اعلام کرد Fortnite Battle Royale به‌زودی روی گوشی‌‌های موبایل و تبلت عرضه خواهد شد و تجربه‌ای کاملا مشابه با نسخه‌های کنسولی و پی سی ارائه خواهد داد. از دوشنبه‌ی همین هفته کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند برای رویداد دعوتی بازی ثبت‌نام کنند و از سوی دیگر هم دارندگان دستگاه‌های اندروید باید صبر بیشتری داشته باشند و چندین ماه برای عرضه‌ی بازی منتظر بمانند.

Fortnite

شاید غیرمنتظره‌ترین قسمت این خبر اینجا باشد که سازندگان بازی اعلام کرده‌اند تمامی بازیکنان Fortnite Battle Royale می‌توانند با دوستان خود در پلتفرم‌های کامپیوتر، سیستم عامل iOS و حتی پلی استیشن 4 هم‌تیمی شوند و به بازی کردن بپردازند. این‌طور که پیدا است سونی چراغ سبز خود را به کمپانی Epic برای کراس-پلی روی کنسول PS4 و دستگاه‌های موبایل نشان داده است.

تاکنون اطلاعات بیشتری از این نسخه منتشر نشده، اما Epic وعده‌ داده است که گیم‌پلی بازی با همان مبارزات ۱۰۰ نفره بتل رویال و جزیره یکسان دنبال خواهد شد. همچنین برای تجربه‌ این بازی به سیستم‌ عامل iOS 11 نیاز خواهید داشت.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده