نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Cities: Skylines بیش از ۵ میلیون نسخه روی کامپیوتر فروش داشته است

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو از فروش بیش از ۵ میلیون نسخه‌ای بازی Cities: Skylines خبر داد و یک بسته الحاقی رایگان با حال و هوای بازی Surviving Mars را برای این بازی معرفی کرد.

بازی Cities: Skylines در تاریخ نوزدهم اسفندماه (۱۰ مارس) سه ساله خواهد شد و به این مناسبت ناشر بازی یعنی کمپانی پارادوکس اینتراکتیو میزان فروش بازی در ویندوز، مک و لینوکس را اعلام کرده و یک DLC رایگان با حال و هوای بازی Surviving Mars را معرفی کرده است.

بازی Cities: Skylines از زمان انتشار در تاریخ نوزدهم اسفندماه ۱۳۹۳ (۱۰ مارس ۲۰۱۵) بیش از ۵ میلیون نسخه در پی‌سی، مک و لینوکس فروخته است که رکورد فروش قابل توجهی برای هر بازی به حساب می‌آید. این رقم حتی بدون در نظر گرفتن نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی است. همچنین استودیو کولوسال اوردر و کمپانی پارادوکس اینتراکتیو ادعا می‌کنند که از زمان عرضه بازی Cities: Skylines بیش از ۱۰۰۰ قابلیت جدید را به آن اضافه کرده‌اند و بیش از ۱۴۴ هزار ماد برای این بازی در Steam Workshop در دسترس است.

همانطور که پیش از این گفته شد، توسعه‌دهندگان بازی Cities: Skylines در نظر دارند تا یک بسته الحاقی رایگان بر اساس بازی Surviving Mars (یکی از بازی‌های کمپانی پارادوکس که هفته آینده منتشر خواهد شد) منتشر کنند. این محتوای رایگان امروز در تاریخ هجدهم اسفندماه (۹ مارس) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و شامل یک ساختمان جدید با نام Xchirp Launcher، یک آیکون با حال و هوای فضایی و یک ایستگاه رادیویی جدید با نام Official Mars Radio Station است. همچنین دارندگان بازی Cities: Skylines می‌توانند بازی Surviving Mars را با ۱۰ درصد تخفیف در استیم پیش‌خرید کنند.

در حال حاضر بازی Cities: Skylines در پلتفرم‌های PC، Mac، Linux، PS4 و Xbox One در دسترس است. شما می‌توانید تصاویر مربوط به بسته الحاقی جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Cities: Skylines

Cities: Skylines

Cities: Skylines


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده