// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۷

جزئیات بسته‌ های الحاقی بازی Far Cry 5 مشخص شد

کمپانی Ubisoft از بسته های الحاقی بازی Far Cry 5 که پس از عرضه آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اطلاعاتی منتشر کرد.

کمپانی یوبی‌ سافت چندی پیش تریلری از بازی Far Cry 5  منتشر کرد که در آن شاهد بسته‌هایی الحاقی‌ بودیم که قرار است پس از عرضه بازی به دست کاربران برسد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اطلاعاتی از محتویات دانلودی فارکرای 5 منتشر و کاربران را از محتویاتی که قرار است به دست‌شان برسد باخبر کرده‌اند.

اولین بسته الحاقی با نام Hours of Darkness معرفی شده است و به نقل از سازندگان قرار است بازیکنان را به دل جنگ ویتنام ببرد. در جریان ماموریت Vietnam War شما باید با ویت‌کنگ‌ها (Viet Cong) مبارزه کنید و در آن سو در حالی که با هلیکوپتر‌ها پرواز می‌کنید به ملاقات با هم‌رزم‌های خود بروید. محتوای یاد شده را می‌توان مشابه ترکیبی از فیلم‌های Rambo و Tropic Thunder دانست.

DLC بعدی Lost on Mars نام‌گذاری شده است و همانطور که از نام آن پیدا است شما در آن باید به جنگ با بیگانگان فضایی مریخی یعنی Martianها بروید که قصد دارند کره زمین را نابود کنند. با توجه به تریلری که چندی پیش منتشر شده است، بازیکنان در Lost on Mars به سلاح‌های مدرن و تخیلی دست پیدا می‌کنند که توانایی شلیک لیزر را دارند.

far cry 5

در انتها، سومین دی‌ال‌سی بازی Far Cry 5 با نام Dead Living Zombies قرار است دوست‌داران مردگان متحرک و زامبی‌ها را به خودش جذب کند. حالت یاد شده که دارای بخش همکاری چند نفره است، به شما و دوستان‌تان اجازه می‌دهد با تشکیل تیم در محیط‌ها و سناریو‌های مختلف به نبرد با ارتشی از زامبی‌ها بروید.

هر سه بسته الحاقی بازی Far Cry 5 در سیزن پس آن گنجانده شده است که کاربران می‌توانند با قیمت ۳۰ دلار آن را خریداری کنند. علاوه بر بسته‌های الحاقی، سازندگان، بازی Far Cry 3: Classic Edition را نیز برای کاربران به طور رایگان در نظر گرفته‌اند. همچنین تمامی کاربران می‌توانند به Arcade، ابزار ویرایش مرحله فارکرای 5 و به رویداد‌های زنده بازی نیز دست پیدا کنند.

بازی Far Cry 5 در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷)‌ برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود و قصد دارد داستانی را با محوریت یک فرقه روایت کند. گفتنی است که سازندگان هنوز از تاریخ انتشار بسته‌های الحاقی این بازی رونمایی نکرده‌اند. اگر از کاربران کامپیوتر هستید می‌توانید به جزئیات سیستم مورد نیاز برای اجرای آن روی پی‌سی نگاهی بیندازید و در آن سو تریلر فیلم کوتاه آن را نیز مشاهده کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده