// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

فیلم Far Cry 5 Inside Eden's Gate فردا از طریق آمازون اکران می‌شود

در جدیدترین اقدامات تبلیغاتی یوبیسافت در رابطه با بازی Far Cry 5، فردا قرار است فیلمی کوتاه از روی این اثر در شبکه آمازون پرایم به نمایش درآید.

بعد از تریلرها و لایواکشن‌هایی که اخیرا از بازی Far Cry 5 منتشر شد، به نظر می‌رسد همچنان یوبی سافت به ادامه این بازارگرمی‌ها علاقه‌مند است و این بار یک سورپرایز بزرگ‌تر آماده کرده است تا هایپ طرفدارانش را به بالاترین حد ممکن برساند. فیلم کوتاهی با نام Far Cry 5 Inside Eden’s Gate بر اساس بازی اکشن یوبی‌سافت این هفته در سرویس ویدیویی آمازون پرایم به نمایش درمی‌آید که مخاطبان این شبکه می‌توانند به تماشای آن بنشینند. این فیلم فارکرای 5، همانند بازی، قرار است در شهر هوپ کانتی از ایالت مونتانا جریان داشته باشد و آنتاگونیست آن هم سردسته فرقه درون بازی، یعنی جوزف سید خواهد بود.

دانلود از آپارات

برخلاف بازی، در این فیلم شاهد حضور سه ویدیو بلاگر هستیم که برای جستجو و به‌دست آوردن اطلاعاتی در مورد کالت‌ها و دروازه بهشت وارد هوپ کانتی شده‌اند، اما در نهایت از چیزهایی سر در می‌آورند که می‌تواند برایشان گران تمام شود. در متنی در رابطه با داستان فیلم اشاره شده است که:

وقتی ویدیوبلاگرها به دنبال افراد محلیِ گم‌شده می‌روند و اتفاقات عجیبی را که در حال رخ دادن است پیگیری می‌کنند، در نهایت تمامی سرنخ‌ها به جوزف سید و گروه معروفش ختم می‌شود.

در این فیلم گرگ بریک در نقش جوزف سید ظاهر خواهد شد و کایل گالنر، از بازیگران فیلم American Sniper، هم در فیلم حضور پیدا خواهد کرد. کمپانی Ubisoft برای ساخت این فیلم کوتاه با گروه Asylum از شرکت لجندری اینترتینمنت همکاری داشته است و فیلم به‌صورت رسمی فردا از طریق آمازون اکران خواهد شد. در زیر می‌توانید تعدادی از پوسترهای این فیلم را هم مشاهده کنید.

Far Cry 5

Far Cry 5


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده