نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۵

هیدئو کوجیما تصویری از گیرمو دل تورو در بازی Death Stranding به اشتراک گذاشت

به دنبال موفقیت گیرمو دل تورو در مراسم جوایز اسکار 2018، هیدئو کوجیما یک تصویر جدید از این کارگردان افسانه‌ای در بازی Death Stranding منتشر کرد.

گیرمو دل تورو در جریان مراسم اسکار 2018 جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برای فیلم فانتزی «شکل آب» (The Shape of Water) دریافت کرد و در حالی که هیدئو کوجیما شخصا در این مراسم حضور نداشت، با انتشار یک توییت این دستاورد بزرگ را به این کارگردان افسانه‌ای تبریک گفت. با این حال، همراه این توییت یک تصویر جدید نیز منتشر شده است که گیرمو دل تورو را در بازی به شدت مورد انتظار Death Stranding به نمایش درمی‌آورد.

این تصویر که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، هیچ چیز شگفت‌انگیزی را آشکار نمی‌کند و در حقیقت مشابه همان تصویری است که در گذشته شاهد آن بودیم. با این حال، به نظر می‌رسد که نورپردازی و موقعیت مکانی این تصویر متفاوت است و تنها زمان می‌تواند ماهیت آن را برای ما روشن سازد.

Death Stranding

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که ستارگان دیگری نظیر نورمن ریداس، مدس میکلسن، تروی بریکر و امیلی اُبراین در بازی Death Stranding حضور دارند. بازیکنان در این بازی ... خب، ما واقعا چیز زیادی از بازی نمی‌دانیم و به جز چندین تریلر مرموز و اسرارآمیز اطلاعات بیشتری از بازی در دست نیست.

در زمان نگارش این خبر، هنوز مشخص نیست که چه زمانی بازی Death Stranding عرضه خواهد شد، ولی با این حال این موضوع را می‌دانیم که این بازی در زمان انتشار به صورت انحصاری برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده