// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

کنترلر جدید ایکس‌ باکس وان با نام Combat Tech معرفی شد

مایکروسافت کنترلر جدیدی را با نام Combat Tech برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی کرد. این کنترلر از سری کنترلرهای Tech است.

چند سالی می‌شود که شرکت مایکروسافت کنترلرهایی با طرح و رنگ خاص تولید کرده و روانه‌ی بازار می‌کند. حال مایکروسافت از کنترلر جدید خود با نام Combat Tech رونمایی کرد. این کنترلر، همان‌طور که از اسم و طراحی آن پیدا است، از سری کنترلرهای Tech پلتفرم ایکس‌ باکس وان است. کنترلرهای دیگر از این سری با نام‌های Recon Tech و Patrol Tech به بازار عرضه شده‌اند. این کنترلر برای کنسول ایکس‌باکس وان اس طراحی شده است، اما می‌توان از آن در کنسول‌های دیگر خانواده‌ی Xbox One استفاده کرد.

کنترلر Combat Tech هم مانند دیگر هم‌‌تیمی های خود، طرح‌های حکاکی شده با لیزر روی بدنه‌ی خود دارد. همچنین محل قرارگیری کنترلر در دست هم، دارای لاستیک بافت‌دار است که باعث تسلط بیش‌تر شما در هنگام استفاده از آن می‌شود. این کنترلر به رنگ سبز نظامی است و نقاطی نارنجی رنگ دارد. در قسمت جلویی کنترلر، یک نماد نظامی هم حک شده است. این کنترلر از بلوتوث و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم پشتیبانی می‌کند.

کنترلر Combat Tech در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ (۲۷ مارس) با قیمت ۷۰ دلار به فروش خواهد رسید. در بعضی از مناطق، این کنترلر همراه با ۱۴ روز اشتراک رایگان ایکس‌ باکس لایو گلد و Xbox Game Pass به فروش می‌رسد.

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده