// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

کارت های درون بازی Paladins به زودی حذف خواهند شد

پس از مدت‌ها جدال بر سر کارت‌های درون بازی Paladins، تیم توسعه‌ی بازی اعلام کرد که این بخش از بازی دچار تغییرات اساسی خواهد شد.

Hi-Rez Studios، توسعه‌دهنده‌ی بازی Paladins اعلام کرد که سیستم بحث‌برانگیز لوت‌ باکس درون بازی به زودی حذف خواهد شد که اولین بار در بروزرسانی Cards Unbound معرفی شده بود.

مدیر اجرایی بازی پالادینز، کریس لارسون اخیرا اعلام کرده که:

ما می‌دانیم که این سیستم فروش درون بازی بسیاری از طرفداران وفادار ما را خشمگین کرده است و در انجمن پالادینز و حتی خود تیم سازنده یعنی HiRez نیز دچار تناقض شده است. ما صدای طرفداران را بلند و واضح شنیدیم؛ بنابراین تیم ما در حال بررسی و کار روی حذف تمامی بخش‌های مرتبط با Cards Unbound است تا برای بروزرسانی بزرگ بعدی، این بخش از بازی حذف شود.

Paladins

بخش کارت‌های بازی ابتدا در نوامبر سال ۲۰۱۷ معرفی شد که در آن‌ها کارت‌هایی به بازیکنان داده می‌شد که هرکدام دارای خصوصیت خاصی بود و باعث افزایش قدرت خاصی در هر شخصیت می‌شد. این به این معنا بود که بازیکنان با کارت‌‌های بیشتر و قوی‌تر می‌توانستند به راحتی بر کاربرانی که کارت‌های ضعیفی داشتند چیره شوند. این سیستم تا جایی در روند بازی تاثیر می‌گذاشت که بسیاری از بازیکنان را ناراحت کرده بود.

اخیرا نیز در یک گزارش توضیح داده شد که این تغییرات حتی در بین طراحان بازی پالادینز هم باعث اختلاف نظر شده است. یک منبع که خواست ناشناس باقی بماند به سایت خبری IGN اعلام کرده که این کارت‌های درون بازی توسط تیم‌های رده بالاتر در استودیوی Hi-Rez طراحی شده و از طرف آن‌ها مجوز گرفته است؛ بنابراین تیم اصلی توسعه‌ی بازی پالادینز تحت فشار قرار گرفته تا بر خلاف میل خود این سیستم پرداخت پول در ازای برنده شدن را به بازی اضافه کند. 

در یک مصاحبه که طی پیگیری‌های انجام شده صورت گرفته، تاد هریس ابتدا گفت که این بخش‌ها به زودی از بازی حذف می‌شود و تایید کرد که گفته‌های این فرد ناشناس کاملا درست است و این سیستم کارتی به اجبار درون بازی قرار گرفته است.

کریس لارسون در این مورد اینگونه توضیح داد:

ما تصمیم داریم که سیستم کارتی را با یک سیستم جدید تعویض کنیم که به نظرم پس از عرضه باعث هیجان و خوشحالی جامعه‌ی بازی خواهد شد. این سیستم جدید قطعا با مدل‌های قبلی چینش کارت‌ها فرق خواهد داشت و به‌دست آوردن آن‌ها بسیار ساده خواهد بود. ما همچنین قصد داریم که هم بازیکنان رقابتی و هم بازیکنان معمولی از این سیستم استفاده کنند؛ بنابراین سیستم را به نوعی طراحی خواهیم کرد که برای هر دو گروه تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد.

نکته‌ی کلیدی در این سیستم پیشنهادی جدید که اخیرا اعلام شده است، شامل حذف لوت باکس‌های شامل کارت‌های مورد بحث و بازگرداندن ساخت دسته‌های ‍۱۵ تایی که قبلا در حالت رقابتی مورد استفاده قرار می‌گرفت، خواهد بود. تمامی این کارت‌های قهرمانان نیز تحت سیستم جدید رایگان خواهد بود و کارت‌های لجندری به سیستم Talent تبدیل خواهد شد که سطوح قدرت چندگانه را نخواهد داشت.

استودیوی Hi-Rez قصد دارد که این تغییرات جدید را از هفته‌ی آینده روی سرور‌های تست خود پیاده‌سازی کند. این تغییرات جدید را می‌توانید در اینجا بررسی کنید.

Paladins

تغییر بزرگ دیگری که در مورد آن کمی توضیح داده شد بخش Paladins: Battlegrounds خواهد بود که یک قسمت ‌Battle Royale به بازی اضافه خواهد کرد. اخیرا نسخه‌ی آزمایشی این سبک از بازی روی سرور‌های این شرکت قرار گرفته است. این شرکت اعلام کرد:

چند تغییر بزرگ به همراه تعدادی بروزرسانی برای این سبک جدید ارائه خواهد شد و پس از آن این بخش به عنوان یک بازی کاملا جداگانه عرضه می‌شود.

لارسون در این مصاحبه توضیح داد:

این بازی جدید از همان نقشه‌های بازی پالادینز استفاده خواهد کرد؛ به علاوه برخی عناصر درون بازی که با تغییرات جالبی عرضه خواهد شد. اما ما این بازی را به عنوان یک بازی مجزا ارائه خواهیم کرد؛ در نتیجه انتظار داریم به صورت Free To Play عرضه شود و از طریق اسکین‌های درون بازی و دیگر موارد، کسب درآمد داشته باشد.

لارسون همچنین در مورد نقشه راه این استودیو برای سال ۲۰۱۸ توضیح داد و گفت که بازخورد بازیکنان و بهبود کیفیت هنری بازی به عنوان نقطه‌ی تمرکز قرار خواهد گرفت.


منبع ign.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده