نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

بازی بعدی ناتی داگ احتمالا سوم شخص نخواهد بود

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us: Part 2 امروز اعلام کرده که احتمالا بازی بعدی ناتی داگ حس و حال متفاوتی خواهد داشت.

رویداد D.I.C.E. Summit این روز‌ها در شهر لاس وگاس در حال برگزاری است و در جریان آن، شاهد برگزاری پنل‌هایی با حضور چهره‌های مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم. یکی از این افراد نیل دراکمن، کارگردان بازی‌هایی چون The Last of Us: Part 2 است که در جریان یکی از پنل‌ها، توضیحاتی پیرامون موارد مختلف ارائه کرده است.

وی در ابتدای صحبت‌هایش اعلام کرد که علاقه زیادی به بازی‌های سوم شخص دارد؛ چرا که این گروه از بازی‌ها به دلیل دیدی که از شخصیت اصلی ارائه می‌دهند، امکان همذات‌پنداری بهتر با وی را فراهم می‌کنند. با این حال این بدین معنی نیست که از طریق بازی‌های اول شخص امکان روایت داستان خوب وجود ندارند و به اعتقاد دراکمن، یک سری از بازی‌های اول شخص موفق شده‌اند داستانی عالی ارائه کنند. 

دراکمن در ادامه صحبت‌هایش فلش بکی به دوران ساخت نسخه اول The Last of Us زد و گفت که در مرحله ایده‌پردازی برای این بازی، موارد متعددی مطرح شدند؛ مواردی از قبیل اینکه دوربین بازی باید به شکل اول شخص باشد یا سوم شخص؟ یا اینکه بازی باید حالتی تک‌نفره داشته باشید یا چندنفره؟ در نهایت تصمیم استودیو بر این شد که از دوربین سوم شخص برای بازی استفاده شود ولی برای اینکه گیمر‌ها بیش از پیش بتوانند با کاراکتر ارتباط برقرار کنند، فاصله دوربین تا کاراکتر کمی کم‌تر از حد رایج آن در بازی‌های دیگر بود. 

این بازیساز بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که با وجود سوم شخص بودن چند ساخته اخیر ناتی داگ، این استودیو در گذشته بازی‌هایی در سبک‌های دیگر هم ساخته است و با آن‌ها غریبه نیست. از طرف دیگر، وی اعلام کرد که حتی گاهی در مورد اینکه شاید روزی Half Life 3 توسط این استودیو به عنوان یک بازی اول شخص ساخته شود هم با همکارانش شوخی می‌کنند! در نهایت دراکمن اعلام کرد که بازی بعدی ناتی داگ ممکن است سوم شخص نبوده و حس و حال جدیدی داشته باشد. 

البته صحبت‌های دراکمن همگی حالتی احتمالی دارند پس نباید به عنوان یک خبر قطعی آن‌ها را در نظر گرفت. ناتی داگ در حال حاضر روی توسعه دومین نسخه از The Last of Us تمرکز دارد و قطعا زمان زیادی تا معرفی بازی بعدی آن‌ها باقی مانده است. 

نظر شما در مورد صحبت‌های نیل دراکمن چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده