// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

احتمال عرضه بازی Fortnite Battle Royale روی نینتندو سوییچ

با توجه به گفته‌های یکی از اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی در ماه سپتامبر یا آگوست شاهد عرضه بازی Fortnite Battle Royale روی نینتندو سوییچ باشیم.

یکی از خبرهای خوب برای کاربران نینتندو سوییچ، شایعه‌ای بود که دیروز پخش شد و در جریان این شایعه سایت Neoseeker مدعی شده بود که کمپانی بلیزارد در حالت پورت بازی Diablo III روی نینتندو سوییچ است.

حال با توجه به اخبار بازی، شاهد شایعه دیگری هستیم که بر اساس آن مارکوس سلارز، یکی از اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی مدعی شده که در ماه سپتامبر یا آگوست، بازی Fortnite Battle Royale روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. وی همچنین در جریان یک توییت در حساب کاربری خود نوشت: Nintendo Switch = Fortnite.

زمانی که از وی در مورد منبع صحبتش پرسیده شد، سلارز اعلام کرد که از یک منبع بسیار قابل اطمینان این خبر را شنیده که در اواخر سال شاهد پورت این بازی روی نینتندو سوییچ خواهیم بود. همچنین وی در مورد بازی Diablo III روی نینتندو سوییچ هم اظهار نظر کرد و گفت که در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی، شاهد عرضه این بازی خواهیم بود.

کاربران بازی Fortnite، هم‌اکنون منتظر شروع فصل سوم هستند و استودیو اپیک گیمز (Epic Games، سازنده بازی Fortnite) در گذشته علاقه خود نسبت به نینتندو سوییچ را اعلام کرده بود. با تمام این تفاسیر نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Express
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده