نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Diablo III احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

طبق شایعه‌ای که امروز منتشر شده، بلیزارد در حال توسعه نسخه نینتندو سوییچ بازی Diablo 3 است.

پس از عرضه کنسول نینتندو سوییچ، شرکت‌های بزرگ مختلفی از آن پشتیبانی کرده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به امثال یوبی سافت و الکترونیک آرتز اشاره کرد. با این حال بلیزارد جزو شرکت‌هایی است که تا به امروز علاقه‌ای به انتشار بازی‌هایش روی کنسول جدید Nintendo نشان نداده و حتی چندی پیش اعلام شد که بازی Hearthstone این شرکت قرار نیست برای سوییچ منتشر شود. با این حال امروز شایعه‌هایی توسط سایت Neoseeker منتشر شده‌اند که بر اساس آن‌ها، این شرکت در حال پورت کردن بازی Diablo 3 برای نینتندو سوییچ است. 

در حالی که بازی‌هایی مثل Hearthstone بیش‌تر برای سوییچ مناسب به نظر می‌رسد، اما خبرهای منتشر‌شده توسط سایت مذکور از علاقه بلیزارد به انتشار دیابلو 3 روی این کنسول خبر می‌دهند. همچنین گفته شده که Blizzard قصد دارد امکان بازی چندنفره محلی را برای نسخه سوییچ این بازی فراهم کند تا بازیکنان بتوانند در کنار هم در سیاه‌چال‌های بازی به دنبال کشتار دشمنان بروند. 

با اینکه قطعا انتشار دیابلو ۳ روی سوییچ خبر خوبی برای دارندگان این کنسول خواهد بود، اما هنوز بلیزارد واکنشی به این موضوع نشان نداده؛ پس همه چیز در حد یک شایعه باقی می‌ماند. از طرف دیگر، سایت Neoseeker اعلام کرده که احتمالا خبر انتشار بازی روی سوییچ یا در کنفرانس E3 2018 نینتندو منتشر خواهد شد یا اینکه در جریان گیمزکان ۲۰۱۸ یا بلیزکان شاهد تایید بازی برای کنسول نینتندو خواهیم بود. 

نظر شما در مورد این شایعه چیست؟


منبع Neoseeker
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده