// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴

نسخه ایکس باکس وان بازی Cities: Skylines اکنون از ماد پشتیبانی می‌کند

استودیو Colossal Order اعلام کرد که پشتیبانی از مادها به واسطه آپدیتی رایگان به بازی شهرسازی آن یعنی Cities: Skylines روی Xbox One اضافه شده است.

اخیرا شاهد اضافه شدن قابلیت اجرای ماد‌ها به کنسول‌ها بودیم و رفته رفته این موضوع در بازی‌های کنسولی نیز گسترده‌تر شده است. یکی از بازی‌هایی که به‌تازگی میزبان پشتیبانی از Mod شده است نسخه ایکس باکس وان Cities: Skylines است. سازندگان این بازی محتوای جدید را امروز که مصادف می‌شود با ۲۰ فوریه (۱ اسفند) در دسترس کاربران قرار دادند.

ساندرا نئودینگر، مدیر تولید این بازی در مورد ماد جدید نوشت:

ما از زمان عرضه بازی، امیدوار بودیم که بتوانیم محتویات یاد شده را برای نسخه ایکس‌ باکس وان این بازی منتشر کنیم و حال به لطف تیم سخت‌کوش Tantalus و پشتیبانی تیم ایکس‌باکس توانستیم به این موضوع حقیقت ببخشیم. ماد یاد شده مراحل آزمایش خود را گذرانده است و هم‌اکنون به واسطه آپدیتی به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

از آیتم‌های ضمیمه شده این آپدیت می‌توان به مجسمه بزرگ همستر، استخر‌ها و فضا‌پیماها اشاره کرد. به نقل از سازندگان این ماد، آنها علاقه‌مند هستند که محتویات مشابه در این بازی گسترش پیدا کند و نسبت به گذشته رنگ بیشتری به خود بگیرد.

cities skylines

بازی Cities: Skylines روی ایکس‌باکس وان نیز قرار است میزبان محتویاتی با نام Content Creator Pack شود که به گفته سازندگان، شامل «ماد‌ها و طراحی‌هایی از سوی طرفداران بااستعداد انجمن‌های این بازی» می‌شود. نئودینگر در این باره گفت:

محتوای جدید به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از آیتم‌های جدید Art Deco طراحی شهر خود را زیباتر از گذشته نشان دهند. همچنین قرار است محتوای رایگانی در دسترس کاربران قرار دهیم که تیم ورزشی شهر خود را مدیریت کنند. در تاریخ ۶ مارس منتظر این محتوا باشید.

سیتیز اسکایلاینز یک بازی شبیه ساز شهرسازی است که در استودیو کولوسال اوردر (Colossal Order) توسعه یافته است و کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفته است. بازی مذکور در ابتدا در مارس ۲۰۱۵ میلادی برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد و سازندگان در سال ۲۰۱۷ به کمک استودیو تانتالوس مدیا آن را برای پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان پورت کردند. بازی مذکور توانست نقد‌های بسیار مثبتی را کسب کند؛ طوری که سازندگان در گزارش مالی خود در سپتامبر ۲۰۱۷ اعلام کردند که ۴ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.

 نظرات خود را در مورد اضافه شدن پشتیبانی از ماد به نسخه Xbox One بازی Cities Skylines با زومجی در میان بگذارید.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده