// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

نسخه بعدی بازی Guilty Gear مکانیزم های ساده‌ تری خواهد داشت

دایسوکه ایشیواتاری، خالق سری بازی مبارزه ای Guilty Gear، اعلام کرد که نسخه بعدی این سری پیچیدگی کمتری خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی، خالق مجموعه Guilty Gear یعنی دایسوکه ایشیواتاری (Daisuke Ishiwatari) اعلام کرد که نسخه بعدی سری بازی‌های مبارزه‌ای او از مکانیک‌های ساده‌تری برخوردار خواهد بود تا بتواند کاربران بیشتری را به این مجموعه جذب کند.

ایشیواتاری در مصاحبه‌ای به سایت دیستراکتوید گفت:

پس از عرضه بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 برای ما مشخص شد که در پروژه‌های بعدی روی چه مواردی باید تمرکز کنیم. ما برای اینکه بتوانیم کاربران بیشتری را به این مجموعه جذب کنیم، باید به ساده کردن مکانیزم و کنترل‌های گیلتی گیر بپردازیم.

وی در ادامه  افزود:

اما اگر در این راستا بخواهیم المان‌های بازی را تغییر دهیم، اثر توسعه داده‌شده ما دیگر گیلتی گیر نخواهد بود. یکی از مواردی که در نسخه بعدی باید به آن توجه داشته باشیم کم کردن مکانیک‌های سیستم این بازی است؛ از آنجا که این موضوع برای مخاطبین بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. از این‌رو در نسخه بعدی شاهد مکانیک‌های ساده‌تری خواهید بود.

guilty gear

وی در مورد سری بازی‌های مبارزه‌ای گیلتی گیر گفت:

نگه داشتن بازیکنان ثابت این مجموعه برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما صرفا قصد داریم که تعداد بازیکنان این مجموعه را افزایش دهیم. روزانه ما موارد مختلفی را در بازی خود بررسی می‌کنیم و در حالی که داریم بازیکنان ثابت را با پشتیبانی‌های خود راضی نگه می‌داریم، در آن سو قصد داریم که بازیکنان جدیدی را نیز به این مجموعه دعوت کنیم.

وی همچنین در مورد شایعاتی پیرامون پورت شدن بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 روی نینتندو سوییچ گفت که در حال حاضر این موضوع در برنامه کاری آنها قرار ندارد. وی در این باره گفت:

یکی از اهداف سری بازی‌ Guilty Gear دست‌یابی به کیفیت بالا در گرافیک است. از این‌رو شاید سخت‌افزار و سیستم نینتندو سوییچ نتواند این موارد را پردازش کند، اما باز با این حال این تصمیم آخر ما نیست.

بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 یکی از هشت بازی حاضر در مسابقات بزرگ EVO 2018 است که در کنار آثار دیگر سازندگان همین بازی یعنی Dragon Ball FighterZ و BlazBlue Cross Tag Battle دیده می‌شود. مسابقات EVO 2018 از تاریخ ۳ الی ۵ آگوست (۱۲ الی ۱۴ مرداد) در سالن‌های Mandalay Bay Resort و Casino واقع در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود و زومجی نیز نتایج این مسابقات را اعلام خواهد کرد.

بازی Guilty Gear Xrd Revelator در زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

گیلتی گیر توانست تقریبا تمامی انتظارت ما را از یک بازی مبارز‌ه‌ای برآورده کند و با گیم‌پلی چالش‌برانگیز، گرافیک زیبا و موسیقی‌های هیجان‌انگیز‌ش خود را به یک اثر بی‌نقص تبدیل کند. با توجه به محتوای جدید، بازی رفته رفته گسترده‌تر می‌شود، اما سیاست‌های سازنده در عرضه بسته‌های الحاقی و همین‌طور قیمت‌گذاری اولیه روی پی سی، خریداری بازی را تا حدودی برای دارندگان نسخه‌های پیشین دشوار می‌کند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده