// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

لیست بازی‌های حاضر در مسابقات EVO 2018 اعلام شد

اطلاعاتی از بازی‌های حاضر در مسابقات مبارزه‌ای EVO 2018 منتشر شد که به طور غافل‌گیر کننده‌ای بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در آن حضور ندارد.

رویداد Evolution Championship Series  یا همان EVO در واقع مسابقات ورزش‌های الکترونیک است که هر ساله به طور انحصاری برای بازی‌های مبارزه‌ای برگزار می‌شود. اولین مسابقات EVO به سال ۲۰۰۲ میلادی برمی‌گردد که در آن شاهد رشته‌های Super Street Fighter II Turbo و Street Fighter Alpha 2  بودیم که با نام مسابقات Battke by the Bay آغاز شد. گفتنی است که مسابقات یاد شده در دو سال اخیر همچنان از ESPN پخش می‌شد و هر ساله شاهد رشد این رویداد هستیم.

حال در جدیدترین اخبار مسابقات، بنیانگذاران EVO از رویداد سال جاری میلادی خبر دادند و جزئیاتی از EVO 2018 منتشر کردند. در پستی که مسئولین منتشر کردند شاهد رشته‌ها و بازی‌هایی هستیم که در این رویداد برگزار خواهند شد. در ادامه می‌توانید به فهرست آن نگاه بیاندازید و بازی‌هایی که کلمه یکشنبه ضمیمه آنها شده است نشانگر این است که فینال آنها در روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

یکی از موارد غافل‌گیر کننده رویداد امسال EVO 2018 اضافه شدن دو بازی ‌BlazBlue: Cross Tag Battle و Dragon Ball FighterZ است که همچنین شاهد فینال نهایی و بزرگ دراگون بال فایترز در روز یکشنبه خواهیم بود. طرفداران سری بازی‌های Super Smash می‌توانند از تماشا هر دو رشته موردعلاقه خود لذت ببرند اما متاسفانه سال جاری شاهد بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در این رویداد نخواهیم بود. گفتنی است که همانند رویداد‌های پیشین زومجی جزئیات این مسابقات را پوشش خواهد داد.

مسابقات EVO 2018 از تاریخ ۳ الی ۵ آگوست (۱۲ الی ۱۴ مرداد) در سالن‌های Mandalay Bay Resort و Casino واقع در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود.

در خبر‌های دیگر چندی پیش برای اولین بار مسابقات EVO به کشور ژاپن آمد و بازیکنان به رقابت با یکدیگر رفتند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به جزئیات روز اول، دوم و فینال این مسابقات در زومجی نگاهی بیاندازید.

همچنین در مورد مسابقات دیگر به‌زودی شاهد برگزاری رویداد Capcom Pro Tour 2018 خواهیم بود که به طور انحصاری برای بازی Street Fighter V: Arcade Edition برگزار خواهد شد.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده